Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Burde? Når man vil. jeg er i uke 38 og har ikke pakket. Er andregangs og mye av det jeg skal pakke bruker jeg jo daglig. Men jeg har skrevet en liste over hva jeg skal ha med slik at jeg kjapt kan finne frem i litt mindre klartenkte øyeblikk når ting starter.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Pakker litt nå og da men stresser ikke liksom. Gjorde det ikke sist heller. Bor bare 10-15 min kjøring fra sykehuset så føler jeg ikke trenger å stresse så mye, gubben kan hente det jeg trenger når jeg er på barsel. Og håper jeg får kommet meg hjem etter 3 dager på barsel liksom.
ma-85 Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Burde vel begynne som smått når det er to uker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå