Gå til innhold

når bude man pakke..


Anbefalte innlegg

Skrevet

når burde man pakke sykehusbaggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde? Når man vil. jeg er i uke 38 og har ikke pakket. Er andregangs og mye av det jeg skal pakke bruker jeg jo daglig. Men jeg har skrevet en liste over hva jeg skal ha med slik at jeg kjapt kan finne frem i litt mindre klartenkte øyeblikk når ting starter.

Skrevet

Pakker litt nå og da men stresser ikke liksom. Gjorde det ikke sist heller. Bor bare 10-15 min kjøring fra sykehuset så føler jeg ikke trenger å stresse så mye, gubben kan hente det jeg trenger når jeg er på barsel. Og håper jeg får kommet meg hjem etter 3 dager på barsel liksom.

Skrevet

Burde vel begynne som smått når det er to uker igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...