Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Kjenner dere noen som heter det? Møtte en igår, og må si jeg stusset litt over det. Aldri hørt det før jeg!
mayaya Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Min tanke er at det er gammeldags og ikke et som JEG ville brukt
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Kjenner to som heter Eystein og det er reale karer begge to. Fint navn, og så unngår man jo Ø-problemet, som mange er så opptatt av.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Kjenner en som heter det ja:) Syns det er en litt stilig form av Øystein:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Hmmm... litt merkelig vil jeg si.. Gammeldags...
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Helt grusomt! Hadde en lærer som het det, vi kalte han bare Einstein...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå