Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Eystein?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere noen som heter det? Møtte en igår, og må si jeg stusset litt over det. Aldri hørt det før jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tanke er at det er gammeldags og ikke et som JEG ville brukt :)

Skrevet

Kjenner to som heter Eystein og det er reale karer begge to. Fint navn, og så unngår man jo Ø-problemet, som mange er så opptatt av.

Skrevet

Kjenner en som heter det ja:)

Syns det er en litt stilig form av Øystein:)

Skrevet

Hmmm... litt merkelig vil jeg si.. Gammeldags...

Skrevet

Helt grusomt! Hadde en lærer som het det, vi kalte han bare Einstein...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...