Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Gullet har hatt diare siden tidlig på dagen i går, og nå har det blitt spying av det. På kafe, i bilen, og på stuegulvet, og ikke minst: På meg... Kjenner det i magen jeg også, spørs om jeg slipper... :-( Pappa'n og jeg hadde spysjuke et par dager før i vinter også, men da slapp gullet. Så nå blir det bare småslurker med blåbærsaft resten av dagen... :-(
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 uff stakkars dere...håper dere slipper da. Trodde ikke det gikk så mye omgangssyke jeg nå Kan jeg spørre hvor i landet dette er?
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Her starta det uka før påske...... Først var mannen min sjuk, ikkje spy da men sjuk, og gutten min hadde feber, onsdagen før påske var tulla heime ein time før ho kasta opp over heile meg......to gonger over meg. Så var det diare........... Karen og lillemann starta å bli friske også kastar han opp i senga over meg............. Men bank i bordet eg har ikkje fått det enda og trur eg går klar!!!
Sånn kan det gå Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 God bedring. Her hadde vi alle 10 en runde den siste vanlige helga før påske + at de 3 minste tok en ekstrarunde i helga rundt palmesøndag... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå