Gå til innhold

hvor blir det av TR!!!???? *frustrert*


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ikm forrige lørdag, har hatt menslignende smerter, men ingen TR. Er trøttere enn jeg pleier, men bare negative tester, og det frustrerer meg litt. JEg vet at ting kan spille inn på mensen, jeg vet at det det kan ta lang tid før ting klaffer, men hvorfor kan ikke den hersens mensen bare komme hvis jeg ikke er gravid...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj:o( Det der er bare sååååå frustrerende altså!

Jeg er selv 10 dager over IKM i dag, og testet negativt i stad... så nå håper jeg bare mensen kan komme, så vi kan begynne på ny periode! Så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det...

Vi får nok smøre oss med tålmodighet, så sitter nok spira til slutt:o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...