jakter på nr 2 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 hadde ikm forrige lørdag, har hatt menslignende smerter, men ingen TR. Er trøttere enn jeg pleier, men bare negative tester, og det frustrerer meg litt. JEg vet at ting kan spille inn på mensen, jeg vet at det det kan ta lang tid før ting klaffer, men hvorfor kan ikke den hersens mensen bare komme hvis jeg ikke er gravid...
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Æsj:o( Det der er bare sååååå frustrerende altså! Jeg er selv 10 dager over IKM i dag, og testet negativt i stad... så nå håper jeg bare mensen kan komme, så vi kan begynne på ny periode! Så jeg skjønner veldig godt hvordan du har det... Vi får nok smøre oss med tålmodighet, så sitter nok spira til slutt:o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå