mine små alver... Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Er i uke 37 og har rett å slett gått i dvale. Er konstant trøtt og har null energi.Orker ikke en dritt. Nesten så jeg har laget spor i gulvet fra sofaen og bort til toalettet... På toppen av dette våknet jeg med forkjølelse i dag. NÅ ER JEG LEI!!! Det er så vidt jeg eksisterer her...bare ligger rett ut på sofaen..med bekkenløsning også da.. ugg pyyton!! bare venter på igangsettelsen om 16 dager...... flere med lite energi nå?? hva skal man gjøre for å få opp energien litt da jenter??? virker som kroppen min ligger på lading til den store dagen..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ikke spør meg, lurer på det samme. Er 37+1 i dag og eier ikke tiltakslyst. Går bare rundt meg selv og vet ikke hva jeg skal orke å gjøre. Leiligheta er bomba. Hater den over alt på jord, liker ikke han vi leier hos heller. Gleder meg til huset skal bli ferdig men det kjennes ut som en hel evighet til. Sønnen vår har vært hos foreldrene mine siden den 11 mars og jeg savner han enormt nå. Gleder meg masse til han kommer hjem tirsdag. Men husarbeidet orker jeg ikke.
mia engel&fia frøken Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 jeg å har mistet tiltakslysten, var ivrig i stad men det gikk over vi fikk besøk så nå har jeg ikke lyst til å rydde lenger. tidligere har jeg vært så på denne ryddinga men nå gidder jeg liksom ikke. håpe jeg får lyst i morgen. samboer hadde nok hjulpet mere til om han hadde vært frisk!
mine små alver... Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Godt å høre at det fler...selvom det er synd vi har det sånn. samboeren min er virkelig snill om dagen da,tar med datteren vår ut og leker masse,varter opp meg og tar litt husarbeid(vel....kan ikke forlange for mye heller ..hehe)han har vært kjempegod i dag og koser masse med meg,nå er han på kiosken å kjøper is..mmmmm. Jeg sa til han i sted: Uff..føler meg helt ubrukelig jeg..han svarte: hehe..du er jo det! =) Gleder meg til å bli ferdig nå..har såå mye som skulle vært gjort her jeg også. Blir stressa i hodet av å se og tenke på allt men ikke ha energi eller ork til å gjøre noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå