Gå til innhold

Forventer dere et takk også....


Anbefalte innlegg

Skrevet

selv om noen har takket mannen deres for en gave dere har gitt de?

 

 

Jeg hadde fikset et påskepose fylt med påskegodt til tante/onkel barnet vårt, og så dro vi på besøk til dem for å gi barnet dette. Mannen min gikk inn med gaven, mens jeg gikk på toalettet først.

 

På barnets vegne takket de kjapt mannen min for gaven til jenta deres (Hun takket ikke selv...) Og da jeg kom inn i stua sa de ikke noe mer om det. (Påskeposen var satt bort, så ikke barnet skulle røre det enda)

 

Må ærlig innrømme at jeg ble ganske skuffet....

 

Jeg vet ikke om de satte pris på gaven vi gav jenta en gang :-(((

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hjelpes, så lenge de takker så er det samme hvem de sier takk til! Men hdde det vært mitt barn hadde jeg bedt barnet si takk selv også da.

Skrevet

Sånt tenker jeg ikke på.

 

Men jeg lærer barna mine å si takk selv da.

Skrevet

"Jeg vet ikke om de satte pris på gaven vi gav jenta en gang :-((("

 

Du vet jo at de sa takk.

 

Og det var jo faktisk bare en pose påskegodt.

Skrevet

Var ikke påskegodtet fra begge, da?

Nei, jeg hadde ikke forventet ekstra takk!

Skrevet

Okei da...da er det sikkert bare jeg som er litt overtakknemlig av meg. hehe

 

Jeg takker alltid "alle" jeg får gave fra jeg.... Dersom min mor kommer med feks gebursdagsgave gave, så husker jeg å takke min far for gaven også, når han kommer....

Skrevet

Jeg takker de som overrekker gaven. Er det noe veldig fantastisk stort og flott eller noe flere har lagt ned mye arbeid i blir det mer takking. Kommer nok litt ann på relasjonen til de forskjellige gavegiverne også.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg blir litt overrasket over at noen av dere viser mer takknemlighet dersom gaven dere får er større....hm

Skrevet

Hallo, påskegodt???

 

Skal foreldrene takke dere pga litt godteri?

Det er jo ikke de som har fått noe.

Skrevet

Det er jo barnet som her skal takke, ikke mor eller far. Enn skal lære barnet takknemlighet. Og mitt barn vet ihvertfall å takke når han får noe uannsett om det er stort eller lite. Jeg takker bestandig alle jeg får noe hos jeg da. Kanskje jeg er rar men for meg er det naturlig og vanlig høflighet. Så jeg skjønner deg egentlig HI at du reagerer for dette var en gave fra begge og da bør begge takkes.

Skrevet

Jeg forventer vel egentlig et takk.

 

Men når vi fikk påskeposer av mamma så ønsket vi ikke at barna skulle få dem da så da ble det et fort takk fra meg også ble de fort lagt vekk til påsken hadde begynt, og da fikk jo ikke barna takket...

Kanskje sånn de tenkte?

Skrevet

Når jeg får gave fra ett par. Enten det er mamma og pappa, svigers, eller venner. Så takker jeg begge to.

Skrevet

He, he....nei det gjør jeg ikke. Bruker å passe på at barna selv sier takk, men kan godt glemme det. De må jo ha satt pris på den siden de sa takk til mannen din. Tror du er litt følsom.

Skrevet

Ungen var sikkert kjempeglad for godteriet. Var det ikke det som var meninga? Eller gir folk gaver til unger for å få foreldrenes takknemlighet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...