Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 er overvektig,er 1.66 høy,og veide 83 kg for 17 uker siden..d er 3 kg siden..jeg kan jo ikke fortsette sånnt:( la på meg ca 20 kg med de to andre og,men da var vekta mi mindre enn nå.. huff.. andre som har d sånn?å noen tips for hvordan slippe å legge så ufattelig mye på seg-..joda jeg vet jo svaret innerst inne ehh..gå tur,spis mindre,,drikk vann.. men d er så frustrerende å ikke ha nok selvdisiplin..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Uff ja, vil bare støtte deg og si jeg har det likedan......vi er faktisk nesten helt like når det gjelder høyde og kilo også. Jeg har fått påvist bekkenløsning, så jeg får ikke trent så mye nå, får heller ta det igjen etter fødsel. Sist la jeg på meg 14 kg som forsvant ganske raskt etter fødsel, men da jeg sluttet å amme smøg kilone seg på igjen gitt. Nå tør jeg nesten ikke gå på vekten lenger, og jeg gruer meg til UL, for da får gubben høre hvor mye jeg veier :-(
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 hm? Sier de vekten din høyt på ultralyd? Trodde dette med vekt var en ting som kun ble nevnt og målt på kontroller, ikke ultralyden ... Jeg har nemlig totalt skrekken selv for at mannen min skal få vite vekten min - og jeg veier en del mer enn deg :s
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er kortere og veier mere :-( Har kommet noen uker lengre da, men uansett så veide jeg mere når jeg ble gravid enn deg.... Har heldigvis "bare" lagt på meg ca 4 kilo til nå, men det er pga kvalme, oppkast og så dårlig matlyst tidligere i svangerskapet.... Jeg ser nok ikke så tykk ut som det høres ut heldigvis, men jeg prøver å være forsiktig. Spiser en del frukt så jeg slipper å dytte i meg så mye usunnt og prøver å få bevegd meg litt. Blir fort vondt i korsrygge og skambenet, men det er verdt det dersom jeg kanskje legger på meg 5 kilo mindre. Skal jo tross alt klare å fungere på slutten av svangerskapet også...
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 trøste oss med at våre små nurk har det bra og at vi får mosjon når vi skal ut å trille vogn:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 største skrekken er at samb skal få høre hva jeg veger..fader..da blir jeg flau ..så d holder jeg for meg selv..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har ordnet det slik at jeg veier meg hjemme på badet før jeg skal på kontroll slik at samme vekta blir brukt hver gang. De syntes de var greit for utpå dagen etter inntatt frokost, lunch, drukket mys osv så øker gjerne den vekta en del.. og det synest jeg er betydningsfullt. Men jeg har også fortalt min kjære hva jeg veier selv om jeg ikke er fryktelig stolt av det!! Det SKAL av igjen etter endt svangerskap!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå