Fødeklar_ja! Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Sønnen min på snart 3 år var litt treg med pratingen, men det har heldigvis bygd seg opp etter han begynte i barnehagen. Må bare skrive opp noen av de ordene han sier som er veldig moro! Teletubbeis = Tissetiss Onkel Kristian = Onkel PIKK!!! Kose = Dåse Takk skal du ha = Tattstara (nå sier han det ordentlig, men ikke før) Storebror = Dolebrom Byggmester Bob = Booob Etterpå = Æppapå Og masse annet moro!=) Har skrevet det opp i ei bok for ikke å glemme det, skal ordne det i album til han som han skal få når han blir større <3 Flere med artige gullkorn?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Idag hadde vi en (av de maaange) trassalder-konfliktene. Jeg skjønte at sønnen min skulle si at han ble irritert, men det han sa var "åååh, jeg blir en potet!". LITT vanskelig å holde seg alvorlig, da ja!
trebarnsmor Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Sønnen min på tre ville stupe hodekråke en dag; "kan du årn te teppenet, æ ska dunk ne hauet å årn pipsnurr"..... En annen gang satt han og drakk kakao med sugerør; og var tydelig imponert over systemet ""æ har luring-kakao, den kjæm i uthælet te munnhælet te sygerøre mett!!!" Datteren på fire hadde hatt kyssesyka og sa; "bestemor, en gang når æ va te legen, da va æ kyssesyk" Har mange jeg kan skrive opp, de sier så mye morsomt disse småtrollene ;o) ;o)
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har en på 2 1/2 år som kom inn i stuen til bestemoren. Bestemor kjente en umisskjennelig lukt fra barnet og spurte: "Har du bæsj i bleien din?" Hvorpå jentebarnet ser henne dypt i øynene og svarer: "Og så då!!!?"
Piri Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Eldste var bare 3 år da hun spurte tanta: " Du tante? Kan vi få lov å låne vaginan dine?" (Gardinene) Yngstejenta som nå er 4 har et enormt ordforråd så her er gullkornene mange. Litt i surr går det av og til. Nå for tiden går hun å stirrer i blomsterbedet og gleder seg til marsipanene kommer:)
ஜBettyPஜ Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Gutten på to år sa; "mamma har fin fitte..." skulle si at mamma har fint smykke. Snakker ikke så mye om smykker når vi er ute blant folk da som dere skjønner!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 jenta mi som fyller 3 om et par mnd dunka borti meg i dag, litt sånn "slå".. men i lek... Da jeg sa au.. så kom hun løpene til meg og tok der hun slo.. "sånn mamma, nå tar me på balsam, jørr ikke vondt da" måtte le da.. siden vi har perioder der jeg ikke får greie håret hennes. og sier noe i den duren om balsam i håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå