Gå til innhold

dere som bruker levaxin

Anbefalte innlegg

Skrevet

merket dere at dere tok lettere av når dere beg å bruke d?er d noen som har hatt vanskeligheter m vekta før bruken av levaxin ,som nå har endelig klart å tatt av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

kanskje galt forum du har lagt inn dette innlegget?

Skrevet

Merket ingen forskjell på vekta. Sliter fortsatt med de kiloene jeg la på meg da jeg fikk syksommen... desverre :o(

Skrevet

bjørnen collargol:hvorfor er dette feil forum om jeg tør spør?

bare fordi dette er gravid forum?å man ikke skal slanke seg?

kanskje jeg vil høre med andre her inne som jeg evt har lavt stoffskiftet ,for å høre hva de erfarer..så nei jeg har ikke kommet til feil forum!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Uff da var ikke meninge at du skulle ta sånn på vei, men ja det var fordi gravide ikke skal slanke seg....

Har selv fått konstantert lavt stoffskifte og må mest sannsynlig begynne på medisiner pga dette, men ut fra det du skrev var det veldig vanskelig å skjønne at dette var grunnen til sprøsmålet ditt.

Beklager at jeg tråkket i salaten :-)

Skrevet

fort gjordt å misforstå hverandre bare med et par tastetrykk..:)

d går så bra så;)

Skrevet

Min erfaring er at det IKKE er noe lettere å gå ned i vekt med Levaxin (hadde ca 10 kg for mye før graviditet). Dvs, ikke pga av medisinen, men om du er heldig vil du etter en periode merke at du er mer våken og opplagt, og med mere energi er det jo lettere å være litt mere fysisk c",)

Skrevet

jo jeg merket dette, slet med vekta når jeg gikk på vgs..fikk levaxin og gikk ned et par kg, ble ganske happy og gjorde det jeg kunne og gikk ned 16 kg alt i alt:-) men selvfølgelig det var jo ikke levaxin som gjorde den jobben, men de første var levaxin pga var ikke lat lenger, og forbrenningen gikk fortere:-)

Skrevet

jeg går på levaxin og var overvektig når jeg begynte på det og har desverre ikke gått ned noe, men er mer opplagt og dette fører til at jeg orker å bevege meg mer:) så formen blir bedre og jeg bli blidere:)

Skrevet

ok..d er jo d jeg ønsker mest av alt da..å bli mer våken og opplagt..få mer ut av dagene ,

merket dere noe bedring i humørsvingnigene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...