Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Hvorfor kan ikke foreldrene ordne seg sånn at de legger den lange skituren til tider hvor de ikke må ha med seg barnet, og heller gjøre noe sammen med barnet som alle synes er gøy? Det kan da umilig være noe stas å sitte i pulken i timevis mens mamma eller pappa går og går og går?
Darth Vader Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jeg hadde elsket å sitte i pulken og hvis noen gidder å dra meg så bytter jeg ut plassen med minsten når det skal være.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Vel, hvis det ikke er stas så hadde du vel hørt det. Ikke stas å trille tur med vogn heller da!
dione Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Gjør du?? Jeg synes det virker usannsynelig digg å ligge i pulk jeg da:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 For oss hadde det sikkert vært deilig, men for mange barn tror jeg det er fullstendig meningsløst og kjedelig, for ikke å si kaldt. Enig med HI.
dione Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Er det verre enn en trilletur da? Kaldt er det jo bare om man ikke kler dem etter været.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Det er ganske stor forskjell på pulk og vogn. Det går an å kommunisere med barna mens de sitter i vogn, enklere å stoppe hvor som helst osv.
Slalotte Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jeg ville gjerne ha sitti i pulk å spist knikk lunsj Men er enig med HI
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Skal vedde for at Hi sitter på den feite ræva si og prøver å rettferdiggjøre for seg selv at det ikke ble noen påsketur i år heller. Det er ikke synd på barn som har spreke foreldre som tar dem med på tur. Tenker heller omvendt. Men det er klart at turen må gjøres på barnas premisser også da. Med flere stopp etc. Og som en sa over her, synes barna det er kjipt sier de garantert fra!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 hehe.. tipper heller at Hi er så feit at hun ikke kan dra pulk i det hele tatt!!! Er glad for at hun har innsett sin nytte og at hun holder seg unna skisporet.. er jævla dritt å gå i skispor som er sunket sammen en halvmeter pga feite folk i skisporet.. desuutene blir pulken så vinglete og ungen sjøsyk:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 hør her feita... at man skal faktisk være idiot for å være feit, så ikke prøv deg å skyve problemet over den atletiske fittemagneten som det jeg er!! du er bare drittsur for at du aldri klarer å få mulighet til å få slike som meg til sengs:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 Haha! Du er jo litt søt på en ufrivillig måte.
silhah og emilie Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 jeg vet iallefall at emilie elsket å sitte i pulken hun lo og oia hele turen..nå gikk ikke vi så fryktelig lang tur da men det virka som hun hadde det som plommen i egget...nei pulk er genialt rett og slett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå