Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Vi er veldig heldige som har svigerforeldrene mine som kjøper masse fint til gullet,MEN,jeg er sikkert gal som føler at de overkjører meg. Jeg kan si at vi trenger ditt og datt eller at vi ønsker oss ditt og datt,men vi får det ikke. Sier jeg at han har så mye av det,eller vi trenger ikke det,SÅ får vi det. I BØTTER og LASS.. Til og med jeg syns jeg er teit nå... Svigers har kjøpt en stol som gullet sitter og leker i borte hos de nå. Mannen min skal låne den med seg hjem. Jeg syns det er innmari teit,for vi har en stol han kan sitte i + at vi ønsker oss en tripptrapp stol. Eneste som er greit med den er at den har bord foran. Så jeg sitter og pødder over det. Idiotisk egentlig,men inni mitt paranoide hode så føler jeg at de presser på oss ting hele tida. Jeg sier en ting og de gjør en annen. De vet at gullet har en jakke som han har arvet av gutten til bestevenninna mi,men det er ikke godt nok,for de kjøpte enda en. Jeg vet at det ikke er godt nok,for når jeg fikk en eske med nyvaska tøy av bestevenninna mi fikk jeg beskjed av svigermora mi at jeg måtte vaske det igjen for jeg visste jo ikke åssen ho hadde vaska det... Føler hele tida at det jeg gjør/kjøper ikke er godt nok,siden at vi får det selvom vi har sagt at vi har det. i ønsker oss en ting,får noe annet. Jeg sa vi ville ha voksipose istedet for lammeskinnspose for den kom han til å vokse ut av med en gang. Da ble det stille og ingenting skjedde,så jeg kjøpte voksiposen. Plutselig fikk mannen min halvparten av pengene i hånda sånn at de kunne rette opp at de ikke hadde kjøpt noe. Jeg er takknemlig for at vi får ting,men det jeg ikke er noe glad for er at de ikke hører på meg når jeg forteller de hva han trenger. I november skrev jeg en juleønskeliste til familien over hva han ønska seg til jul. Der poengterte jeg at han ikke trenger luer for han har flere luer i alle str. Allikevel har vi fått 5 luer etter det. Han har 3+ i alle str i minst 3-4mnd til. Vi har fortalt hva vi trenger og hva vi ikke trenger,men det trenger ikke inn i hodet deres... Vi trenger ikke ......... Hva skjer en uke etterpå? Vi har fått akkurat det vi ikke trengte. Han liker ikke de middagsglassene. Hva har de kjøpt inn til neste gang vi kommer på besøk? Ett av de middagsglassene,for han må jo ha litt variasjon. *puste* Vanligvis er de veldig greie,men de skal ha ett ord med overalt.. Og når jeg har kommentert det,så skjønner de ikke hva jeg mener,for de bestemmer jo ingenting.. Men samtidig,hvis vi ikke gjør sånn som de vil,så blir det kaos.. Det er for det meste om gullet,men har og vært om bryllupet vårt(jeg sier at det var ikke vårt bryllup på ordenlig,det var hans families for dere hadde alle noe de skulle ha sagt). Nå vi skal gjøre ting så er de SÅ negative. Vi kan da ikke gjøre sånn og sånn. Men vi klarer det da uansett.. Men nå har det lissom toppa seg for meg da.. Jeg orker ikke flere kommentarer fra noe hold,så nå vet jeg at det er litt meg og,for nå hisser jeg meg opp over det meste de finner på som er i mot det vi har sagt.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Prøv å ikke bry deg om dem,heller overse dem:-) Vet det ikke er lett.
manonym Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Skjønner hva du mener=) Om merkelapper osv er på på feks luene så kan du jo bytte de i noe du faktisk trenger. De trenger ikke å finne ut av det, og om de gjør det så sier du det bare som det er at han har mange luer fra før, er liksom begrenset hvor mange man trenger! Stå på ditt, ikke la de overkjøre deg. Hva sier mannen din oppi alt dette da? kanskje han kunne tatt seg en alvorsprat med de? Blir jo slitsomt når det er slik hele tiden.. Men ellers så bare ta imot, bytt det du kan, eller gi til andre som trenger det.
vuosttas Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Svigermora mi hadde lovt og kjøpe spesial ullbody i str 74 da sønnen våres ble født. Den dagen kom da han ble str 74. Han hadde enda ikke fått noen ullbody, kjøpte selv en del så jeg hadde nok. Så plutselig sier hun til meg, åh jeg sku jo kjøpe ullbody til dere i str 74. Jeg sa til henne at du kan kjøpe ett nummer større for han har så mange nå. Hun sa at hun hadde bestemt seg for og kjøpe i str 74 så hun gjorde det. Har brukt den to ganger. Sløsing med peng, mener nå jeg. Ville gjerne hatt den ullbodyen, men i større str. Så nå er den nesten ikke brukt. Er jo ett luksusproblem men er jo demmes problem siden dem sløser med pengene og ikke hører etter hva man har bruk for.. Får vel selv legge ut penger for en størrelse større.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Må signere denne. Ikke ta alt i verste mening! Og det går veldig godt an å bytte ting eller si neitakk også :-) Jeg har byttet masse klær fra svigers siden vi har litt ulike smak her.
vuosttas Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Hei Bouncy Bollocks hvis det var meg du siktet til. Den er kjøpt en plass 200 mil fra hvor jeg bor så blir vanskelig. Men som sagt er jo på en måte demmes problem siden dem orker og sløse bort penger på ting som man ikke har bruk for. Den dagen dem spør hvorfor man ikke bruker det så må man bare forklare igjen at det har vi mer enn nok av eller eks feil størrelse. Man kan liksom ikke gjøre så mye mer når dem ikke hører etter. Også får man jo bytte når man har mulighet til det. Begynner dem og lure så sier man hva problemet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå