Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det at jeg har behov for å være det, men hvorfor kan man være anonym på 2 trimester og ikke her inne?

Virker som om over halvparten av innleggene er anonyme der inne.Dumt.Mye dårlig stemning der synes jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bare en glipp fra de som har laget hjemmesiden her..

Jeg kan tenke meg det skaper en litt annen stemning når folk kan lufte alle meningene sine (som kommer fra hormonelle gravide i tillegg!!!) uten å måtte stå for det med et nick. Det er ikke bra!

Skrevet

Jeg vet at anonymknappen har blitt fjernet fra enkelte fora etter press fra brukerne. Det for å unngå de værste kommentarene osv.

Hvorfor det ene forumet er anonymt og ikke det andre må være fordi noen har ytret ønske om det i det ene forumet

Jeg tror 1 trimester der man er veldig sårbar ikke har anonym for at folk skal slippe de værste historier og kommentarer. (etter ønke fra brukerne)

Selv savnet jeg anonymknappen litt på 1tri for jeg ville ikke at de som kjenner meg på sidene her skulle vite at jeg var gravid. :)

Skrevet

For en tid tilbake var det fryktelig dårlig stemning inne på 1 trimester. Etter mye klaging og mye "dritt" fjernet moderator anonymknappen for å se om det hjalp.

Kan virke som disse anonyme nå har gått videre til 2 trimester, men stemningen der inne er fortsatt ikke så dårlig som det den var her.

Får trøste oss med at de snart forsvinner inn på 3 trim. ;)

Skrevet

Husker at jeg hørte mye klaging om første trimester for et par måneder siden.Synes godt alle tre trimesterne kunne vært anonym-frie.Folk kan syte/krangle/klage på kranglesiden isteden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...