:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 noen som ser det? hehe.. det er helt håpløst og finne et marsvin i en 85 kvadratmeter stor leilighet. arg arg arg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 jeg tenkte på politiet. men TV2 virker nesten mer fristene... haha
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 tv2 hjelper deg! Eller stinkerbelle hjelper deg. Sett buret oppe så finner han sikkert hjem selv. Rottene våre fyker rundt på gulvet og de finner veien hjem sjøl.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Knitre litt med gulrotposen, så kommer h*n vel frem?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2008 han kommer seg ikke hjem selv. for han kommer seg egentlig ikke ut selv. vi har en kanin som hopper rundt på morro, men marsvinet har aldri kommet seg over kanten på buret. han må ha øvde lenge. kansje marsvinet og kaninen sammarbeidet om og få han ut? støvsuging var en god idee.. hehe.. helt til småen kommer hjem og roper marsvin. han kommer til og bli dritskuffa når han ikke er i buret... huff. ringte TVfem og de skal sende en synsk dame over på onsdag :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 joshda.. når han blir sulten og tørst nok så går han hjem til buret. Sett det midt på stueguvlet med åpen luke så er han nok hjemme igjen i morgen tidlig iallefall.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2008 ja jeg har lagt en stor liten haug med grønsaker på gulvet. men jeg hører han ikke noe sted. så jeg har en liten mistanke om at han kansje allerede er litt små død. eller så er han redd. men lever han så kommer han jo fram til slutt. spørs bare hvor mange ledninger han har bitet over når det skjer.... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. mars 2008 nei. det gjør jeg ikke. lukter død marsvin grillet? kan jeg puste lettet ut nå? :-)
LizzyG Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 Jeg tror de har bedre synske på TVNorge. Hvis han ikke har kommet frem imorra, så må du melde deg på "Fornemelse for mord" eller "Etterlyst"
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 Nå har jeg ikke grillet marsvin på den måten - men kaninen min tygde over en ledning da jeg var liten... Det ble mørkt, kan man si :-( Det gikk faktisk bra - lampen som eide ledningen var ikke koblet til i veggen... Men det var slik jeg fant frekkasen - han satt fast under sofaen :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. mars 2008 huff stakkars kaninen din. jeg husker min kanin rømte i 3 dager når jeg var barn. ute. jeg var så redd. men vi fant han til slutt. det er fælt dette ned barn og dyr. gjett fem ganger hvem som tusler over stuegrulvet mitt nå :-)
LizzyG Skrevet 23. mars 2008 #18 Skrevet 23. mars 2008 Å så bra. HUsk å noter på journalen hans at han rømmer lett da:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 23. mars 2008 heheh.. jeg fikk ikke tak i han. men nå vet jeg at han er under soffaen :-) ikke noe mer åpent bur her i gården nei :-)
LizzyG Skrevet 23. mars 2008 #20 Skrevet 23. mars 2008 Best å få på han tvangstrøya og inn på isolatet igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå