Gå til innhold

Hvorfor føder jeg ikke???


vann123

Anbefalte innlegg

Slimproppen gikk for nesten to uker siden, jeg har vært i aktivitet de siste to ukene i motsetning til resten av svangerskapet, der jeg har vært sykemeldt med "truende for tidlig fødsel" på grunn av mange og harde kynnere... Det har vært fullmåne, og jeg er klar som et egg! Jeg har 14 dager igjen til UL-termin og 21 dager igjen til menstermin, og ungen er stor og jeg er diger, og nå kan han vel komme ut sånn at han kan få ligge i vogga si... Lange dager nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, må være kjedelig når du har gått så lenge og "holdt igjen" og fått beskjed om å passe deg for å føde for tidlig! Skjønner godt at det er lange dager - håper han kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg og har det litt på samme måte. Har vært sm lenge på grunn av tidlige og hyppige kynnere, kort livmorhals osv. Har fått høre at jeg kom til å føde før uke 37 i hvert fall. Nå som faren er over og jeg er i aktivitet hele dagen, vil ingenting skje. Er ikke VELDIG utålmodig enda da, siden jeg er i topp form. Har ikke vært så god form hele sv.skapet som jeg er nå. Merkelig!

Eneste trøst er at ungen må jo komme til slutt da, selv om det virker uoppnåelig nå.

Er forresten i uke 37+5 selv :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...