Gå til innhold

Er det noen som irriterer dere i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker jeg ikke tåler trynet av han vi leier hos, han irriterer meg grønn. Tåler han bare ikke og går lange omveier bare jeg ser han. Irriterende fyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et vennepar. Klarer de ikke. Og har heller ikke så mye kontakt med de. De fikk barn her før nyttår. Og skal kritisere alt vi har kjøpt og ikke kjøpt. så vi er ikke der lengre gitt

Skrevet

Hehe.. sånn har jeg det med naboen vår.. Ekkel fyr...

Skrevet

Jeg trøster meg med at huset vårt blir ferdig om noen få mnder. Da skal jeg søren ikke snakke med fyren mer. KLarer han bare ikke.

Skrevet

JA!!! Svigermor,mannen min,faren min,bestemor,søsteren min,til tider ungene,naboene,eksen,alle på tv,alle med fint utseende,alle som har på seg gule klær på påskeaften,barnas lærere og mange mange fler:-)

Skrevet

Hehe...

Kanskje vært lettere å ramse opp de/den som ikke irriterer deg?

Håper det gir seg etter fødselen ;)

Skrevet

Ja, alle som hele tiden MÅ spørre HVER GANG jeg treffer de: "Hvordan er deg med deg da? Hvordan er formen din?" De spør på en måte som om jeg skulle være dødssyk eller noe. Jeg er jo bare GRAVID, og jeg har det utmerket.

Skrevet

Akkurat nå, de som bestemte at hele jævla landet skal gå i dvale i Påsken! Hater påske i år!!!

Skrevet

Faktisk hun som skal være fadder til ungen.. Hun er egentlig min beste venninne, men nå irriterer hun meg grønn! Hun er nettopp utdannet barnepleier, og skal komme med gode råd i hue og ræva.. Greit at jeg ikke har født før, men jeg er da verken stokk dum eller dårlig opplyst.. Og når hun i tillegg sier det motsatte av hva jordmora har fortalt meg.. ARGH!!

Absolutt ALT skal hun mene og tro noe om.. Det har gått så langt at jeg har slutta å ta tlf når hun ringer..

Herregud, tenk om det ikke blir bedre etter fødsel?? Da er det sikkert både amming og stell hun skal ha noe å si om... Også hun som skal være fadder og alt.. Nesten så jeg angrer =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...