selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Har handlet to poser klær på loppemarked for tilsammen 20kr. Jeg har skikkelig aversjon mot å bruke dem - men å sy dem om og bruke det jeg har laget, DET går greit... det er jo i praksis egentlig det samme, eller hva? *tulletanker*
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 jaja.. det er no godt du innrømmer det selv da hvertfall...
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 He he, du bor jo et sted hvor du risikerer at folk kjenner igjen tingene de sendte til loppis da, kanskje derfor? Men jeg har det helt likt selv. Jeg kjøper loppis og fretex, men syr som regel litt om eller lager "nye" ting av dem.
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 nei jeg har liksom den følelsen at det er "skittent" på en måte... at jeg ikke kan garantere at det er reint... hehe... det blir jo ikke no reinere om jeg klipper det opp og syr om syns du er flink, kaklehøna. Jeg håper å bli så flink til å sy en dag
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 He he, jeg er ikke så flink egentlig ... men det er gøy å lage ting synes jeg. Øvelse gjør mester, en dag er vi sikkert flinke begge to :-D
mayaya Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 jeg skjønner deg jeg, selfie. loppisklær virker litt... ullent... men å bruke dem til andre ting er... kult.. :-D
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2008 har du no bilder tro? ble nysgjerrig jeg nå er du på sykroken forresten?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Dårlig med bilder akkuratt nå ... men jeg har jo hatt tanker om å lage en "hobbyblogg", så kanskje jeg skal få lagt ut noen bilder på nettet snart, men tror egentlig ikke jeg rekker det før til torsdag eller fredag (har en rapport som må inn onsdag kveld).
NyttNick Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Har dere ikke sett den nettsiden hvor de har sydd om gamle klær (og gardiner og sånt tror jeg) til barneklær? Mange søte kjoler Husker ikke nettadressa,arg.
NyttNick Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 http://www.uggabugga.se/index.php Noe a la dette ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå