Gå til innhold

Bugaboo- VERDENS BESTE VOGN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som er enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd alle vogner i verden, men for våre behov virker det som om den er best ja :)

Mye bedre enn emmaljunga svinet hvertfall..

Skrevet

Nope! Ikke enig!! Solgte min igjen. Jeg synes fortsatt den ser rar ut, og jeg likte den ikke i det hele tatt etter å ha brukt den. Kjøpte den bare fordi den liksom skulle være så bra :-(

Skrevet

enig! Men trillekomforten er bedre med OTH vogna. De to vognene dekker våre behov perfekt!

Skrevet

Ååååååååååååååååå jeg vil ha angrer på att jeg ikke kjøpte den da tulle 2 kom. Utrolig dumt de ikke har søskenvogn. Den i rosa er bare knall. Om jeg får en baby til skal jeg løpe i butikken kjøpe en =0)

Skrevet

Er det den som har små hjul foran? Funker vel heller dårlig i snø, eller...?

Skrevet

Ja jeg synes den er knalltøff, men litt i stiveste laget for mitt bruk. Jeg er nok altfor mye ute og triller mye i ulent terreng(hjemme med 3-åring så sier seg selv). Bor ved kysten og må ha en stooor og "tett" bag og sittedel pga mye vind så barnet får skikkelig ly til flere timer i vogn...

Jeg må DESSVERRE ha Emmaljunga-dråget..

Hadde jeg vært en etbarnsmor som trillet mest på cafe og kjøpesenter ville Bugaboo vært et av mine første valg ;)

Skrevet

av de jeg har prøvd er den best, ja. Veldig fornøyd og helt perfekt for vårt bruk.

Skrevet

Njæ.

Vond å trille i ulendt terreng, og håpløs for unger over 2 år, med mindre de er ekstremt små så skubber plutselig hodet deres borti kalesjen. Syns heller ikke sportsdelen er spesielt lun, tvert i mot faktisk. Teit at vinterhjulene ikke kan svinges slik de små hjulene kan, vogna blir veldig stiv og kjip å trille med de på. Bremsene er harde og kalesjen bråker.

Men bagen er stor og god, den skal de ha.

Skrevet

emmaljunga dråget? hehe suuuuuuperfornøyd med min emmaljunga jeg... =) mente du skrev at du var så fornøyd med vogna mami? btw: du hadde rett med den beige fargen, ikke blitt skitten enda..

Skrevet

Har du hatt vogna selv carnivale??

ER kjempe fornøyd med emmaljunga også jeg altså, til sitt bruk!

Har derfor tatt vare på den til nestemann, veldig grei å ha siden vi er glad i å gå i skogen osv :) Men jeg er en liten jente og den blir aaaaaltfor tung for meg i lengden når barnet har bikket 10 kg i vekt. *pust og pest*

Emmaljunga sportsdelen veier 22 kg i seg selv, bugaboo veier 8-9. Stor forskjell på å dytte 32 kg og 18 kg foran seg opp bakkene :)

Ja også skal den ha stort pluss for at den er lett å holde ren som du sier, møkka synes bedre på buggisen som er mørk grå, derfor lurer vi på om nestemann skal få beige buggis :)

Skrevet

Mami, ja jeg har hatt Bugaboo.

Enig i at Emmaljunga er et dråg dog, der ser vi likt på ting ;)

(har OTH nå, det mener JEG er verdens beste vogn!)

Skrevet

Da skal du få lov til å uttale deg hehe :)

Vi så på oth vi også, men DER forstår ikke jeg hva som er så big deal hehe.

Nå har vi aldri hatt den da, men etter å ha prøvd den litt klarer jeg ikke å forstå oppstyret. Bortsett fra at trillekomforten virker god.

Skrevet

Er vel en smakssak...jeg liker verken utseendet eller komforten til Buggis, men elsker OTH-vogna ;) Eneste negative er at sittedelen kun er fremovervendt.

Skrevet

hvilken emmaljunga har du mami? vi har smart duo combi og synes den er kjmepelett

Skrevet

Elsker min Bugaboo og OTH, de utfyller hverandre helt perfekt !!

Er spent på hvordan buggisen blir med sportdel, et stor pluss er at den kan brukes med sittedel mot og fra oss. Noe som er et stort minus med OTH. Er kjempeglad i den store bagen til buggisen, og lille snuppa ligger så godt der. Store snuppa elsker sin OTH, men har også lyst på en buggis til henne. Vurderer å sette sammen en sportsvogndel der.

Buggisen har en litt bedre trillekomfort enn OTH, men skillet er minimalt. Merker det i veldig bratte oppoverbakker, der er buggisen lettere å dytte opp. Har nok mye å si vekt+barnets vekt.

Kunne hvertfall ikke bare hatt en av de, begge er supre for sitt bruk!

Skrevet

Har ikke hatt vogna selv,men lånt den ei uke.. Passer ikke vårt bruk i det hele tatt...

Greit at den har stor bag og er lett å trille, men for oss som går på turer i skogen der det av og til er ganske ulendt, og har med oss vogna ut på friluftsområder uten stier, der er den patetisk =P

Takke meg til Simo'n min da altså =)

Men, alle har forskjellige behov, det kan hende den er perfekt for deg,den er ikke det for meg =)

Skrevet

Jeg går mye ute i skog og mark! Hørt om vinterhjul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...