Gjest Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Skulle da ut å gå i dag jeg..Men med -5 og kuling,så skrinlegger jeg hele greia.KALDT SOM SØREN!! Ser sola vinker farvell også.Så,hvem av dere tok fra oss tidenes beste påske?? =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 ........ehm................................unnskyld.........................ikke meningen å ta den fra deg..........synes bare vi kunne dele liksom:-) Jeg har jo hatt snøvær nesten hele ferien! Nå har vi vært ute og gått tur i solen og lekt i snøen:-) Håper egentlig snøen snart forsvinner og at våren setter inn for fullt!!!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Se det ja!! Ikke nok med at du ville ha nr til påskeharen,men du tar fra meg været å nå!!! sååååh...;o) Vell,siden det var du skal du få sola og været,gratis. Innedag her.Alt for kaldt å vende snuten ut.Er jo rundt 25 effektive grader nå.Meldt regn her fra i mårra kveld.Passa jo perfekt det egentlig.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Neier pent og takker så mye:-) Jeg blir veldig glad for sola også!!! 25 effektive er bare grusomt, ihvertfall for en som er mest glad i sol og varme. Men jeg leser inne på skravle nå at om man reiser sydover så er man en miljøsynder som går på fylla og bedriver hor!!! Det er utrolig hvor lite informerte noen mennesker er om hva de andre av oss driver med på ferie i varmen;-D
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Er ikke glad i kulde jeg heller.Trives best i solveggen.. Så skravlegjengen har lest bok igjen?? hahaha. Er temmelig lite tankegang innpå der,så jeg holder meg unna..Å fytti katta om du forteller at ungen din faktisk får is utenom lørdag...Da er jo dommedag nær.gah ;o) Nei,får vende nesa sydover jeg å.Kanskje jeg får høre på skravle,om steder di har billig "gøy" å..
Mariamin Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Hei. Vet ikke helt hvor Attpåklatten bor hen, men her i hovedstaden er det NYDELIG vær. Vi har ikke tatt det altså, bare lånt det litt... Når jeg stod opp til morgenen i dag ( kl 05 - små babyer aner ikke at det fremdeles er natt!! ) var det -17 grader. Brrrrr. Jeg så ikke den komme, så jeg hadde ikke tatt inn ved i går kveld og ikke pokker om jeg orket å bevege meg ut i kulda i pysjen... Så minstejenta og jeg har sittet godt inntullet i pledd og spist frokost:) Men nå er det som sagt kjempefint vær her. Sorry.....
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Lånte en bit av sola jeg.Merka du det?? sånn i 16 tia ;o) Ble vindstilt,så nå har vi vært å aka hos eldste snupp.Gosj hvor trimma denne kroppen har blitt i påska.Nesten skummelt.Kan jo bli sprek jo!! Lilleklomp har aka i stor fart,helt alene...Tror denne Mamman får lære seg at puter skal være i sofaen,ikke under arma ;o) Vi hadde det kos ivertfall.Så dagen ble perfekt,om ikke litt kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå