☆Anonymia☆ Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 kommer pakken på den datoen man har fått oppgitt ?? og jeg fikk beskjed om at det var varer som ikke er på lager,som kommer etter..må man betale alt med engang,eller betaler man bare for det som kommer i pakken ?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 om du har postoppkrav så betaler du bare for det som kommer i pakken. Har du sånn konto så betaler du vel en sum i måneden, nesten som kredittkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå