*Rutletutt* Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Merket i går at det begynte å bli lite luft igjen i hjulene...er vel på tide å fylle på da jeg ikke har gjort det siden jeg kjøpte vogna....MEN det går jo ikke?!? Har pumpet og pumpet i en evighet nå, men det kommer jo INGEN luft inn? Er det en eller annen "teknikk" jeg ikke har fått med meg her, eller?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ha prøvd å pumpe både buggisen og de andre vognene våre med tilhørende pumper jeg, men får det aldri til hehe Be din kjære ta de med seg på bensinstasjonen, det er myyye enklere
*Rutletutt* Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 Fylle luft på med den man fyller luft på bildekk med da? Hvordan unngå å fylle for mye luft i da? Uff, jeg hater egentlig lufthjul...har nesten lyst å skjekke om jeg kan få kjøpt den skumhjulene til Buggisen i stede....;o)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jupp, må bare ta litt og litt om gangen Går fint det altså. Har vært på fru lyng å spurt jeg, hun mente det skulle gå fint å bestille opp de nye hjulene, men hun kunne ikke love noe så hun skulle sjekke opp for meg. Kan si ifra når jeg får svar av henne jeg
*Rutletutt* Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Ok, da fikk samboer til å få luft i hjulene...sterke mannen min, he he...jeg hadde ikke skjangs;o/ Da får vi endelig kommet oss ut på tur så Milla får sove...umulig å få henne til å sove i dag...skulle helst ha sovet for en time siden:o/ ......og så begynte det å blåse og snø også....herregud for en dag! *sutre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå