Gå til innhold

HJELP! Noen med Bugaboo med lufthjul her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket i går at det begynte å bli lite luft igjen i hjulene...er vel på tide å fylle på da jeg ikke har gjort det siden jeg kjøpte vogna....MEN det går jo ikke?!? Har pumpet og pumpet i en evighet nå, men det kommer jo INGEN luft inn? Er det en eller annen "teknikk" jeg ikke har fått med meg her, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha prøvd å pumpe både buggisen og de andre vognene våre med tilhørende pumper jeg, men får det aldri til hehe :) Be din kjære ta de med seg på bensinstasjonen, det er myyye enklere ;)

Skrevet

Fylle luft på med den man fyller luft på bildekk med da? Hvordan unngå å fylle for mye luft i da? Uff, jeg hater egentlig lufthjul...har nesten lyst å skjekke om jeg kan få kjøpt den skumhjulene til Buggisen i stede....;o)

Skrevet

Jupp, må bare ta litt og litt om gangen :) Går fint det altså.

Har vært på fru lyng å spurt jeg, hun mente det skulle gå fint å bestille opp de nye hjulene, men hun kunne ikke love noe så hun skulle sjekke opp for meg. Kan si ifra når jeg får svar av henne jeg :)

Skrevet

Ok, da fikk samboer til å få luft i hjulene...sterke mannen min, he he...jeg hadde ikke skjangs;o/ Da får vi endelig kommet oss ut på tur så Milla får sove...umulig å få henne til å sove i dag...skulle helst ha sovet for en time siden:o/ ......og så begynte det å blåse og snø også....herregud for en dag! *sutre*

Skrevet

Ja, gjør det:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...