Gå til innhold

Mistet symptomer- bør jeg være bekymret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har i det siste ikke hatt verken ømme pupper (hadde dette i begynnelsen), eller stikkinger i magen (hadde dette mye i uke 5-6). Kvalmen har avtatt, selv om matlysten er fortsatt borte. Er ikke mer enn 7+2 i dag og begynner å bekymre meg for at det kan ha skjedd noe. Skal på UL 1/4, men det er over en uke til :( Kan man plutselig miste symptomer uten at det kan ha hendt noe med spiren? Jeg har ikke hatt noe blødninger så man kan utelukke SA, men tenker på MA :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhm, altså, jeg har aldri hatt noe spesielt med symptomer i svangerskapene mine. å jeg tror ikke at hvis du er så heldig at du ikke har ømme bryster mer så betyr det at det har skjedd noe med fosteret. men, det kan jo være at noen andre vet bedre enn meg. men jeg har ikke symptomer, å bebin er inni der for d! =) tror du skal la være å bekymre deg så fært jeg. ikke no vits i det. bare vent å se.

Skrevet

Takk for det :) Jeg hadde ingen symptomer i mitt forrige svangerskap, men har vært ganske kvalm i noen uker i dette. Syntes det er så rart at det plutselig kan bli borte uten grunn. Men vi bekymrer oss nok mer enn nødvendig. Man tenker så fælt- iallefall jeg :P

Skrevet

Jeg har også mistet de fleste symptomene som jeg hadde i uke 5-7, og jeg rett å slett nyter det, er ikke kvalm lenger:) Tror vi skal bare være glad for at vi slipper unna;) Ikke noe å bekymre seg for:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Symptomene kommer og går gjennom hele svangerskapet. Det er normalt. De kan fint forsvinne noen dager for så å komme tilbake :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...