familien kaos- komplett Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er av de sauene som bestilte meg rockering!!! Er i og for seg fornøyd da, jeg har brukt den hver dag og det er GØY! foreløping ingen store resultater, annet enn blåmerker da, men... har bare rocka i litt over en uke. Men, det er jo ikke bare jeg som har morro av rockeringen! treåringen synes det er kjempegøy å leke sirkus og hoppe gjennom ringen. Ringen kan også trilles og brukes som "hoppestrikk" av 6 åringen. Og i dag fant jeg ut at den kan jammen brukes som "lekegrind" til lille som akkurat har begynt å åle også Skjønner selvsagt at det er veldig kortvarig før hun kommer seg over den da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå