To tette + snart ei med flette Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 i det superdeilige påskeværet!!!! Ut i skogen med ski og akebrett, pølser, pinnebrøddeig og alt som hører med *glede seg* Ha en strålende dag jenter!!!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 God tur! Pass deg for isen som ligger under snøen enkelte steder. Jepp, datt i går ja - og har BLÅ stump i dag :-(
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Sååååååååååååå deilig nyte turen. Vi er på hytta skal snart ut vi også så fantastisk ute. Må få fikset litt på snømannen fra i går. Ha en deilig dag
To tette + snart ei med flette Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Tusen takk begge to Vi har hatt en helt nyyydelig dag!! Ungene har storkost seg, og vi voksne også da Håper alle sammen har hatt en like fin dag som oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå