Gå til innhold

Weeeeee!!! Da var det ut på tur...


Anbefalte innlegg

Skrevet

i det superdeilige påskeværet!!!!

Ut i skogen med ski og akebrett, pølser, pinnebrøddeig og alt som hører med :D *glede seg*

 

Ha en strålende dag jenter!!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur!

Pass deg for isen som ligger under snøen enkelte steder.

 

Jepp, datt i går ja - og har BLÅ stump i dag :-(

Skrevet

Sååååååååååååå deilig nyte turen. Vi er på hytta skal snart ut vi også så fantastisk ute. Må få fikset litt på snømannen fra i går. Ha en deilig dag

Skrevet

Tusen takk begge to :)

 

Vi har hatt en helt nyyydelig dag!! Ungene har storkost seg, og vi voksne også da ;)

 

Håper alle sammen har hatt en like fin dag som oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...