Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 kommer inn her etter å ha hatt en merkelig "TR"(bare spotting), 3 svaaake positive billigtester og en Cb test som viste et bått kryss foreløpig termin er 26.november...
KaWi Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Grattis =) Velkommen inn til oss og håper at spiren sitter godt! Kos deg med magen og håper at du får ett fint svangerskap. Fortsatt god påske til deg og dine =)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 tusen takk god påske til deg og dine også :)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 hei. velkommen:-) gratulerer...
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Åhhhh Ire!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er den beste nyheten jeg har fått i dag i alle fall =) Så moro for dere, helmax asså Skrev til deg på bli gravid i går, var så spent på hvordan det gikk, så utrolig herlig!! Da ble det ingen pause fra BiM likevel da du Merkelig denne måten vi fikk positive tester på du og jeg Men det spiller ingen trille, når testen er positiv nå :) Gratulerer så utrolig mye fra meg Regner med du joiner oss inne på novemberklubben nå HIPP HURRA! klem fra
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Tusen takk, miemamma jepp, d skal jeg gjøre, tusen takk for svaret vi har nok hatt d likt i starten av sv.skapet vårt vi klem
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 når hadde dere tanta sist dere som nå er gravid og med termin i november? GRATULERER MASSE!!! :
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2008 siste mens var 17.februar... foreløpig termin 26.nov tusen takk
☆twinkle twinkle Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 GRATULERE SÅ MYE IRE86!! Kjekt å se deg her inne! Dette var kjempe kjekke nyheter!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2008 heia twinkle twinkle:) hvordan går d med deg? tusen takk tok en CB digital idag å den viste mot meg GRAVID så da er d vel ingen tvil :):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå