Gå til innhold

hei


Ire86 m/tvillinger <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer inn her etter å ha hatt en merkelig "TR"(bare spotting), 3 svaaake positive billigtester og en Cb test som viste et bått kryss :)

 

foreløpig termin er 26.november...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis =) Velkommen inn til oss og håper at spiren sitter godt! Kos deg med magen og håper at du får ett fint svangerskap.

 

Fortsatt god påske til deg og dine =)

Skrevet

tusen takk :)

 

god påske til deg og dine også :):)

Skrevet

hei. velkommen:-) gratulerer...

Skrevet

Åhhhh Ire!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er den beste nyheten jeg har fått i dag i alle fall =) Så moro for dere, helmax asså :) Skrev til deg på bli gravid i går, var så spent på hvordan det gikk, så utrolig herlig!! Da ble det ingen pause fra BiM likevel da du :) Merkelig denne måten vi fikk positive tester på du og jeg ;) Men det spiller ingen trille, når testen er positiv nå :) :)

 

Gratulerer så utrolig mye fra meg :) Regner med du joiner oss inne på novemberklubben nå :)

 

HIPP HURRA! klem fra

Skrevet

Tusen takk, miemamma :) jepp, d skal jeg gjøre, tusen takk for svaret :) vi har nok hatt d likt i starten av sv.skapet vårt vi :)

 

klem

 

Skrevet

når hadde dere tanta sist dere som nå er gravid og med termin i november?

 

GRATULERER MASSE!!! ::D

Skrevet

siste mens var 17.februar... foreløpig termin 26.nov

 

tusen takk :)

Skrevet

GRATULERE SÅ MYE IRE86!!

:) Kjekt å se deg her inne! Dette var kjempe kjekke nyheter!

Skrevet

heia twinkle twinkle:)

 

hvordan går d med deg?

 

tusen takk :) tok en CB digital idag å den viste mot meg GRAVID så da er d vel ingen tvil :):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...