Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Haha! Ja, igår!! Jeg skulle besøke tremenningen min (hun bor ute der ved deg - husker bare ikke helt hva det heter der hun bor) også skulle hun ha noe på butikken... Jeg bare så deg fly rundt:D
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 På butikken? men jeg var da ikke på butikken i går jeg!? Matbutikken?
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Det var ikke butikken. Det var kjøpesenter... Og du var der:p
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Ja det stemmer det, på strømmen Måtte kjøpe litt maling da serru, drev å stresset rundt med sur gubbe og trøtt unge hehe, du ser meg alltid på de beste tidspunkt
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Haha... Jeg så deg bare raskt ;-) Jeg var stresset selv, så greit du ikke så meg uansett :p Dere var så søte så Du så ikke noe forferdelig ut heller:P
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Det var da enda godt, håper du så meg før jeg stappet i meg burger på bk hehe, dressing i munnvikene og grønn i fjeset av kvalme *blah* Tror jeg skal slutte å dra på strømmen jeg hehe, blir jo bare gjenkjent
My little girl_ Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Hehe, jeg så deg på strømmen 17 mars mami;) i skobutikken, hehe;P
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Haha... Verste er at jeg har vært der to ganger i mitt liv - og sett deg begge gangene:D Og ikke har jeg vært der lenge - det er sånn 5 minutter fordi tremenningen min alltid MÅ et eller annet... Hahahaha :-D du var fin du - slapp av;-D
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 DA er det avgjort hehe, jeg slutter å dra på strømmen hehehe Jeg får helt angst jeg, jeg som gjør å sier så mye rart også... Hvorfor MÅ det være så mange Oslo/akershus dibbere da? Har jo sett flere selv, men det er betraktelig mer morsomt enn når folk ser meg. My little girl, hadde du med deg barn i skobutikken eller?
My little girl_ Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Hehe... Nei, gubben å vesla sto utafor skobutikken, var bare en kjapp tur innom, vi skulle til fotografen,så hadde litt dårlig tid;)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 Du må jo være der fryktelig ofte? Haha:D Jeg mener - 2 ganger i mitt liv - jeg bor jo et styke unna... Og begge gangene ser jeg deg?? Du så litt stresset ut da, vel å merke.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 Nja, er vel enten der eller i byen ca en gang i uken *plystre* Jeg var forferdelig stresset, hadde prøvd å dra H ut av sengen i 2 timer(!!!), vi MÅTTE ha maling og han sto bare opp, kastet på seg joggisen og tasset ut i bilen (argh). Hadde MYE å gjøre i går å da blir jeg forferdelig stresset av en slik lathans som bare tusler rundt hehe My little girl: Søren,, la nemlig godt merke til de som var der inne som hadde unger
My little girl_ Skrevet 23. mars 2008 #16 Skrevet 23. mars 2008 Hehe, men da la du nok ikke merke til meg;P *skal prikke deg på ryggen neste gang*;P
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #17 Skrevet 23. mars 2008 Heheheh... Jeg har derimot ikke sett deg i byen da - og det er jo tross alt der jeg bor... Det er mer merkelig.. (Men altså, nå er jeg sjeldent i Karl Johan området, så kanskje derfor?) Jaja, neste gang jeg vil finne deg vet jeg hvor jeg skal dra:p Hater lathanser - spesielt hvis de liker laminat;-P Høhø
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #19 Skrevet 23. mars 2008 Nja, er ikke så mye i karl johan området jeg heller, kun hvis det er "sentervær". Ja ikke sant hehe
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #20 Skrevet 23. mars 2008 Er nok ikke så obs på hvem jeg ser når jeg går her... Var mindre folk der jeg var igår. Mulig det er derfor jeg har sett deg da;-) Jaja... Alltid kos å spionere litt:)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #21 Skrevet 23. mars 2008 Nei det er ikke kos hehe ;) Jeg skal være på sikle-sunni alert neste gang jeg er på strømmen, det er hvertfall sikkert!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #22 Skrevet 23. mars 2008 Haha:) Bare at jeg er der kanskje en gang i året Men lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå