Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi:)

Skrevet

Haha! Ja, igår!! Jeg skulle besøke tremenningen min (hun bor ute der ved deg - husker bare ikke helt hva det heter der hun bor) også skulle hun ha noe på butikken... Jeg bare så deg fly rundt:D

Skrevet

På butikken? men jeg var da ikke på butikken i går jeg!? Matbutikken?

Skrevet

Det var ikke butikken. Det var kjøpesenter... Og du var der:p

Skrevet

Ja det stemmer det, på strømmen :) Måtte kjøpe litt maling da serru, drev å stresset rundt med sur gubbe og trøtt unge hehe, du ser meg alltid på de beste tidspunkt

Skrevet

Haha... Jeg så deg bare raskt ;-) Jeg var stresset selv, så greit du ikke så meg uansett :P:p

Dere var så søte så;) Du så ikke noe forferdelig ut heller:P

Skrevet

Det var da enda godt, håper du så meg før jeg stappet i meg burger på bk hehe, dressing i munnvikene og grønn i fjeset av kvalme *blah*

Tror jeg skal slutte å dra på strømmen jeg hehe, blir jo bare gjenkjent :)

Skrevet

Hehe, jeg så deg på strømmen 17 mars mami;) i skobutikken, hehe;P

Skrevet

Haha... Verste er at jeg har vært der to ganger i mitt liv - og sett deg begge gangene:D Og ikke har jeg vært der lenge - det er sånn 5 minutter fordi tremenningen min alltid MÅ et eller annet... :P

Hahahaha :-D du var fin du - slapp av;-D

Skrevet

DA er det avgjort hehe, jeg slutter å dra på strømmen hehehe :);)

Jeg får helt angst jeg, jeg som gjør å sier så mye rart også...

Hvorfor MÅ det være så mange Oslo/akershus dibbere da?

Har jo sett flere selv, men det er betraktelig mer morsomt enn når folk ser meg.

My little girl, hadde du med deg barn i skobutikken eller?

Skrevet

Hehe...

Nei, gubben å vesla sto utafor skobutikken, var bare en kjapp tur innom, vi skulle til fotografen,så hadde litt dårlig tid;)

Skrevet

Du må jo være der fryktelig ofte? Haha:D Jeg mener - 2 ganger i mitt liv - jeg bor jo et styke unna... Og begge gangene ser jeg deg??:P

Du så litt stresset ut da, vel å merke.

Skrevet

Nja, er vel enten der eller i byen ca en gang i uken *plystre*

Jeg var forferdelig stresset, hadde prøvd å dra H ut av sengen i 2 timer(!!!), vi MÅTTE ha maling og han sto bare opp, kastet på seg joggisen og tasset ut i bilen (argh).

Hadde MYE å gjøre i går å da blir jeg forferdelig stresset av en slik lathans som bare tusler rundt hehe :)

My little girl: Søren,, la nemlig godt merke til de som var der inne som hadde unger :)

Skrevet

Hehe, men da la du nok ikke merke til meg;P

*skal prikke deg på ryggen neste gang*;P

Skrevet

Heheheh... Jeg har derimot ikke sett deg i byen da - og det er jo tross alt der jeg bor... :P Det er mer merkelig.. (Men altså, nå er jeg sjeldent i Karl Johan området, så kanskje derfor?:P)

Jaja, neste gang jeg vil finne deg vet jeg hvor jeg skal dra:p

Hater lathanser - spesielt hvis de liker laminat;-P Høhø

Skrevet

Nja, er ikke så mye i karl johan området jeg heller, kun hvis det er "sentervær".

Ja ikke sant hehe ;)

Skrevet

Er nok ikke så obs på hvem jeg ser når jeg går her... Var mindre folk der jeg var igår. Mulig det er derfor jeg har sett deg da;-) Jaja... Alltid kos å spionere litt:)

Skrevet

Nei det er ikke kos hehe ;) ;) Jeg skal være på sikle-sunni alert neste gang jeg er på strømmen, det er hvertfall sikkert!

Skrevet

Haha:) Bare at jeg er der kanskje en gang i året :P Men lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...