mayaya Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 kjøre til fergeleiet, sette igjen bilen og gå. fin måte å komme til mayayaland på.
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 beste sparetips ever: IKKE BRUK PENG! enkelt! putt dem på sparekonto etter en stund tenker du ... "ja, eg sku no hatt det å det.. men no har eg jo ikke kjøpt det, og har det like bra fordet..." dette gjelder alt fra magasiner, sminke, snop, klær, sko, ting å tang, nye duker, en krimskrams man bare MÅÅÅÅ ha.. IKKE klær, mat og sånnt som er nødvendig.. Og til slutt.. tenk på dette: jo mindre ting du har å oppbevare i huset ditt, jo mindre ting har du å tørke støv av! :)
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 den var faktisk ikke så dum, mayaya! Hva koster det å være fotgjenger på ferga da?
mayaya Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 kjære lenej - som jeg kjenner selfangerkjerringa, så er hun allerede veldig flink til ikke å velte seg i magasiner, sminke, klær, sko og duppedingser.... :-p
mayaya Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 det er - hold deg fast - GRATIS!!!! Man betaler jo kun for bilen! sårri altså, jeg trodde du visste det jeg :-s mamma og søsters pleier å gjøre det sånn når de kommer. er jo 200 kr spart, det! blir ikke mange mayayaturer da, før du har spart inn en hel måned i barnehage! Jeij, minsta får være i barnehagen i april også, fordi selfie reiser så masse til mayayayayaya!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå