Gå til innhold

sparetinps til selfangerkjerringa


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøre til fergeleiet, sette igjen bilen og gå. fin måte å komme til mayayaland på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beste sparetips ever:

 

IKKE BRUK PENG!

enkelt! putt dem på sparekonto :)

 

etter en stund tenker du ... "ja, eg sku no hatt det å det.. men no har eg jo ikke kjøpt det, og har det like bra fordet..."

 

dette gjelder alt fra magasiner, sminke, snop, klær, sko, ting å tang, nye duker, en krimskrams man bare MÅÅÅÅ ha..

 

IKKE klær, mat og sånnt som er nødvendig..

 

 

 

 

Og til slutt.. tenk på dette:

jo mindre ting du har å oppbevare i huset ditt, jo mindre ting har du å tørke støv av! :):):)

Skrevet

den var faktisk ikke så dum, mayaya! Hva koster det å være fotgjenger på ferga da?

Skrevet

kjære lenej - som jeg kjenner selfangerkjerringa, så er hun allerede veldig flink til ikke å velte seg i magasiner, sminke, klær, sko og duppedingser.... :-p

Skrevet

det er - hold deg fast - GRATIS!!!! Man betaler jo kun for bilen!

 

sårri altså, jeg trodde du visste det jeg :-s

 

mamma og søsters pleier å gjøre det sånn når de kommer. er jo 200 kr spart, det!

 

blir ikke mange mayayaturer da, før du har spart inn en hel måned i barnehage! Jeij, minsta får være i barnehagen i april også, fordi selfie reiser så masse til mayayayayaya!

Skrevet

*knisefnis*

Skrevet

ler du? Det VAR jo en god idé, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...