Gå til innhold

IKM idag =) Men null TR (foreløpig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også er jo apotekene stengt helt til tirsdag... Håper TR holder seg langt vekk, slik den har gjort så langt idag.. Andre som venter på TR?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM på tirsdag egentlig, men har hatt en tendens til å ha 26-27 dagers sykluser så TR kan like gjerne komme i dag. Nå ligger jeg her med feber og er redd for at en eventuell spire kan bli skadet... Tester du på tirsdag?

Skrevet

jeg venter også nå på tanta.hu skal melde sin annkomst i løpet av et par dager.det mest riktige tidspunktet er vel til tirsdag.

håper hu holder seg laaaangt unna!

lykke til å håper du tester positivt!:-)

Skrevet

Det tror jeg ikke det er så stor fare for.. Når jeg var gravid med min første hadde min bestevenninne også veldig høy feber og slikt flere dager rett etter at hun fant ut at hun var gravid.. Og hennes lege fortalte at det var ingen fare og at hun bare måtte slappe av. Idag er gutten hennes nesten 3 år og verdens skjønneste skapning (ikke så fin som min da, hehe) Så hvis jeg var deg ville jeg tatt det helt med ro!

Hvis TR ikke kommer før tirsdag så kjører jeg rett på apoteket (den er rett ved jobben) og kjøper en dobbel så jeg kan teste med engang og en med morgenurin tidlig onsdag =) Håååper den holder seg vekke.. Men det skal sies at jeg har fått TR på kvelden et par ganger tidligere også.. Så det kan hende den er i farta..

Skrevet

Ja dette er min 7. pp så er litt spent =) Tusen takk =)

Lykke til, til deg også!!! Det er så spennende det her.. selv om jeg nå synes det begynner å gå nok tid.. hehe

Skrevet

Takk for beroligende ord! Jeg har en dobbelpakning med CB liggende, men jeg SKAL ikke teste før tidligst tirsdag! Jeg tok min siste billigstrimmel fredagskvelden når feberen kom, men den var selvfølgelig negativ. Vi får holde hverandre oppdatert!

Skrevet

Nei det beste er om man klarer vente så lenge.. Men det er neigu ikke lett... Har egentlig bevisst latt være kjøpe tester før påskehelga nettopp for at da ville jeg sikkert bruke de opp også ville mensen komme.. Men nå som jeg venter angrer jeg selvfølgelig på at jeg ikke kjøpte.. men på den annen side har ikke TR kommet innen tirsdag er jo sjansen stor for at jeg er gravid i og med at jeg er ganske så presis med min 28 dagers syklus =)

Lykke til med testinga!!! Dette blir spennende dager =)

Skrevet

Har også ikm i dag, ingen tante på besøk ennå iallefall.

Men nå kan periodene mine variere frå 27-30 dager. Men held seg stort sett på 28.

Føler du noko? symptomer?

spennende :o)

Skrevet

ÅÅ så spennende =) Hvordan går det med deg? Har TR tatt ferie?

Nei ingen symptoner... da jeg var gravid med førstemann var puppene mine så ømme og vonde.. det er de ikke nå...

Annet enn at jeg har veldig hard og treg mage.. hatt det et par uker nå... Og det er jo stikk motsatt av hva jeg pleier å ha (sliter veldig med magen).. Ellers ingen symptoner og ingen TR... har den ikke kommet iløpet av dagen eller imorgen tidlig blir det testing på jobben...

Hva med deg? noe testing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...