Gå til innhold

Hvem er i dib`s "Hurpeliga"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs de som kan svare litt "kontant" og "uinnpakka".

Jeg må nok føre opp meg selv. Vet godt jeg kan svare veldig hurpete til tider når jeg er litt ivrig og engasjert eller provosert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva slags dag jeg har.. *hihi*

Skrevet

Kommer litt an på hormonene jeg har i kroppen ...har de en dårlig dag så har jeg en dårlig dag :o)

Skrevet

Bare ærlig jeg :) Hvorvidt det er hurpete eller ei vet jeg ikke. Trolig - til tider.

Skrevet

Kan nok melde meg inn jeg, liker ikke for mye dill og dall hehe :)

Kan nok være litt for rett frem til tider, men jeg ser ikke poenget med å pakke inn sannheten om noen spør meg rett ut.

Skrevet

katti i faen ble det å smykke seg med tittelen "hurpe" noe å være stolt over??

ugla, spetakkel, dokker svare no som dokker sjøl vil ,men dokker e da ingen hurpe??

sorry, men hurpe er faktisk et veldig stygt ord i mitt ordforråd..

Skrevet

jeg vil nominere spetakkel,men vil ha meg frabedt at jeg kalte henne hurpe..=)

Skrevet

Selfangerkjerringa, bli med i klubben, daaaah!

Skrevet

Derfor "hurpeliga" ;-)

Skrevet

Jeg bryr meg sjelden særlig hardt om det som skjer her inne, men jeg ser ingen grunn til å være med i noen hurpeklubb. Jeg er stort sett positiv og blid her inne, gir konstruktiv tilbakemelding, støtter og hjelper, og lar være å svare når jeg er sur istedet for å legge inn sure svar. Jeg bruker selvsagt litt sarkasme og humor, dessverre er det ikke alle som tar slikt... noen feiltolker interne ting, som igår der et svarinnlegg egentlig var stilet til tillab og ikke HI, MEN generelt så håper virkelig ikke folk her på dib synd jeg er ei sur megge, da har jeg i tilfelle bomma fullstendig med hvordan jeg vil fremstå.

Skrevet

Vet ikke om jeg hører med der, men kanskje?

Selv om ingen IRL oppfatter meg som det:.. Kanskje jeg er det her inne.. :P

Skrevet

he, he....jeg fikk en pm for en stund siden med oppfordring om litt mer :), klem og mindre statistikk/fakta. En vil helst høre personlige erfaringer, ikke hva som kan dokumenteres. Så det var vel et ønske om litt mer biskhet, og jeg som er more nice her enn irl:)

Skrevet

Næh, tror da ikke det ;P "in real life" så er jeg ganske så rett frem og snakker for det meste fra leveren men her inne til folk jeg ikke kjenner så prøver jeg og virke litt mer mildere og svarer derfor ikke på innlegg jeg kjenner jeg blir sikkelig provosert over ;P hehe..

Skrevet

Er ikke ofte her,men jeg vil GJERNE være hurpe!

Skrevet

hehe..her inne det gjelder ja.. ute blandt folk har jeg heldigvis litt mere smidighet og veier orda mine....men er vel mere ærlig enn folk flest lell, tørr å si fra hvis venninna mi er helt for jævlig ut når hun prøver ting i prøveromet, da litt mere innpakka enn her:

Det som hadde komet ut som: Fytti helvete, nei, det der var UR STYGT, ( litt på spissen)her blir mere: Tror heller du skal prøve de andre, det er mere din farge :-DDDD

Skrevet

Jeg er nok det her inne... Irl moderer jeg meg en del...

Skrevet

Jeg er mer... Ikke sjenert i den grad man tenker sjenert, men mer forsiktig.

Men det har med hørselen min å gjøre egentlg.

Her trenger jeg ikke å høre, men kan misforstå innlegg for det :o) hehe

Uansett.. Jeg er alltid glad og positiv og det er sjelden jeg er sur. Og er jeg sur går det over fort;)

Men.. Det er enklere å svare uten å veie ordene sine her inne. :o)

Skrevet

Jeg er nevnt men ikke nominert?! *skjønner ittno*

Jeg er omvendt av Kozy, er vel faktisk større i kjeften og mer hurpete irl enn her inne! (derfor vi passer så godt som venninner!)

Skrevet

Sier det jeg mener, men synes ikke det er noe poeng i å være hurpete med vilje. Håper ikke jeg er det.

Skrevet

Jeg er hurpe irl, så prøver å oppføre meg som folk her inne - sånn for å veie opp litt ifht karma og de greiene der, lizm;-P

Skrevet

Om det er hurpete å svare kontant og uinnpakka så er jeg ei hurpe.

Skrevet

Til tillab og Kozy:Dere er jo bare søte begge to, da;)

Jeg har vært i hupreligaen periodevis, men det er leeeenge siden nå.

Skrevet

Hehe, søte utenfor DiB i det minste:p *flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...