Oliver`s Mamma Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Om en er sjuk en helligdag, får man beholde helligdags tillegget??
tea26 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg jobber i Oslo kommune.og i bydelen jeg jobber i får man ikke helligdagstillegg om man er syk.Jeg er nødt til å være på jobb for å få det.Så sikkert forskjellig rundt om på arbeidsplassene..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er ansatt i en av landets fylkeskommuner og vi får tilleggene om vi er syke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå