vuosttas Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har fått endel tilbakemeldinger om samboeren min. De sier han er så flink med sønnen våres på ti måneder. Han hjelper til med alt angående mating, bleieskifting, leker med han osv.. Så fordeler vi med soving lenge i helgene. Så sier folk enda at det er ikke mange fedre som er så flink med samarbeid og bleieskifting osv. At samboeren min er en sjeldent syn .Er dette tilfellet? Jeg blir litt overrasket over de tilbakemeldingene. Seff er det positivt for min del, men jeg trodde at det var vanlig med samarbeid i dag.
rødhette* Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Her i huset er det en kjempeflink mann som er heldig som har en kone som hjelper til.. Skjønner ikke det der med at når mannfolka gjør sin del av husarbeidet, så "hjelper de til". Utrolig mange som sier det, mener de virkelig at det er kvinnens jobb og at mannen bare hjelper til???
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Fungerer utmerket når han er hjemme...heldigvis :-)
vuosttas Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Ja er enig med deg Rødhette, det blir jo feil og si at han hjelper til. Vi hjelper hverandre. Men det må jo komme fra gammelt av, og at det nok finnes noen mannfolk som ikke gjør noe. Men jeg vil jo tro at flesteparten har kommet såpass langt med samarbeid av unger og hus. Jeg håper nå det.
sannamin* Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Samme her. han er den beste mannen i verdn:DDD nå skal jeg være borte en hel dag og han skal være hjemme med lilletupp. Ingen problem.. He`s my man:DDD
Gjest Gul stjerne Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Har veldig flink mann jeg også, vi deler på oppgavene. Og om jeg for eksempel bruker mye tid til matlaging, lager kjøttkaker og baker brød, da bruker han like mye tid på å vaske og rydde. Og sånn bør det jo være.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Min samboer er ikke av de som er flinke til å samarbeide med noe som helst som skjer på innsiden av huset. Derimot er han flink med det som skal gjøres utendørs og i fjøset. Han ser aldri at ting burde gjøres. Verken i huset generelt eller med barna. Jeg må fortelle ham hva som skal gjøres og ofte mase.
Solitude Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Tja, det er jo ikke alle som er så "flinke". Faren til min elste gjorde ingen av delene. Kom hjem fra jobb og hilste ikke på ungen en gang, krevde stillhet fordi han var såååå sliten etter jobb. Og orket ikke ungen av samme grunn. Faren til mine to yngste er stikk motsatt.... Men har flere venninder som klager over manglende interesse fra far å bidra til de daglig dags tingene. Men som selv er flinke til å skryte av egen innsats til venner og bekjente
Honningmelon Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 Min samboer er også flink slik. Han skifter bleier, leker med dem, serverer dem mat, og setter ungene virkelig høyt.
mamma-til-4 Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Min mann er mann;) Han hjelper til med det meste,men ser ikke de samme tingene som trengs å gjøres som meg.Ungene har aldri vært et problem for han.Han fikser de med glans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå