Gå til innhold

Hva synes dere om å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...reise bort med barna deres, til folk som røyker inne og ikke bryr seg med å gå ut og røyke mens det er barn tilstede?

Jeg liker det ikke i det hele tatt, men synes samtidig at jeg ikke kan nekte folk å røyke i sitt eget hus da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg man kan ikke nekte folk røyke i sitt eget hjem.

Skrevet

Det er jo "ingen" som røyker inne lengre, så det har ikke vært en aktuell problemstilling. Dvs svigerfar røyker nok litt inne av og til, kjenner lukta,- men ikke plagsomt.

Lillegutt får ikke sitte inne i et lite rom der det blir røykt,- det er jo ekkelt. Så hvis den problemstillingen dukker opp,- så går enten jeg og han ut,- eller røyken stumpes:)

Skrevet

om de ikke går ut å røyker eller setter seg i et annet rom så går vi...ut av rommet altså..

Skrevet

Jeg er faktisk så frekk at jeg sier at de får røyke i et annet rom enn der mini er når vi er på besøk, hvis ikke får de komme til oss.

Og jeg er ikke noe antirøyk bare så det er segt, bare ikke der barna mine er..:)

Skrevet

man kan,som du sier,ikke nekte folk å røyke i sitt eget hjem.

Skrevet

Okei, jeg snur på den "i sitt eget hjem" regelen og sier at man skal ta hensyn til gjestene, jeg. Det er tross alt helsen til små barn vi snakker om ;0)

Skrevet

Enig med verdens heldigste mamma...

Skrevet

Aldri opplevd faktisk..alle har tatt hensyn å røyket ute når jeg har kommet..uten at jeg har bedt om det..hadde ikke vært til stede med en liten en nå folk røyket inne

Skrevet

Har ikke sånne venner og godt er det. Her tar vi hensyn til de små. Familien vår er også super på dette :o)

Skrevet

Svigerfar røyker inne til vanlig, men har selv valgt å gå ut når vi er på besøk. Hadde han ikke gjort det hadde jeg ikke blitt sur eller fornerma av den grunn. Så hysterisk er jeg ikke.. Bilturen vi tar for å komme til svigerfar er nok mye, mye farligere.

Skrevet

Fornærma, mener jeg selvfølgelig.

Skrevet

Hadde ikke blitt aktuelt å dra. Enkelt og greit.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om det. Folk må få gjøre hva de vil i sine hjem. det er så sjelden vi er hos folk som røyker inne at det spiller absolutt ingen rolle. Mine barn dør ikke av dette.

Jeg synes det er frekt å be folk om å gå ut å røyke i sine egne hjem. Da får dere heller holde dere borte fra disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...