☆Anonymia☆ Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 siden jeg er syk så fikk jeg sove og sambo stod opp med M.. da jeg sto opp,10.30 så kom jeg inn og der lå dem,gutta mine å så på Mathilda =) hahahha.. det som er så morsomt er at det er 3 gangen sambo ser denne filmen på kort tid=D
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Hihi=) den filmen er jo kjempekoselig da!
☆Anonymia☆ Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 joda det er den =) men ikke etter 3 ganger da...men han liker den visst veldig godt =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå