nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 ,innvendig ul?? Fikk inv.ul i forbindelse me SA`en jeg hadde i begynnelsen av januar. Nå skal jeg på tidlig ul for å sjekke at alt står bra til og er som det skal med den nye lille *hååper* Men lurer på om det også er inv.ul..?, noen som vet? Er 10+3 på tirsdag når jeg skal.
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Det er innvendig ja, livmoren har ikke kommet over skambenet enda
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 ja, innvendig ul. jeg var på ul i 12 uke sist graviditet, hadde innvendig ul da.
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Var som jeg trodde da. Men takk for svar
*H* Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 japp, innvendig... jeg hadde i u12, og det var inni.. skikkelig ekkelt hehe. men veldig rart å se altså. jeg greeein som rakkern, lille babyen bevegde seg jo så mye der inne, og var bare 12 uker! helt utrolig. grein hele dagen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå