Gå til innhold

mayaya+selfangerkjerringa=sant

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje egen skravletråd istedet for å trashe andre tråder, som vi har for vane å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh - hæ? Ødelegge halve moroa?

hihihih

Skrevet

kan da fint greie begge deler?

Vil bare helst ikke skremme folk fra å svare på sparetråden min, jeg trenger virkelig masse tips.

Skrevet

jeg tenker!

ps - ble vi ikke enige om syinga?

Skrevet

nå har jeg jo teflonhjerne, men jeg trodde ikke det....

du kan nå si det uansett da :D så får jeg vaska stoffet og satt igang lizzom.

Skrevet

Du satte jo opp noe ifht utnyttelse av stoffet.... *tenke* kan det ha vært.. smekke, legopose og ettellerannet?

Skrevet

Smekke og legopose høres bra ut. Jeg kan jo få til mer også om du ønsker, men vi starter der.

Skrevet

det stemmer ja! altså: smekke, dynetrekk og legopose. It's gonna cost you....

Skrevet

hihi

Skrevet

slapp av, søta. jeg kan jo ikke regne.

Skrevet

hahaha

*kalkulator er skrevet på idetilselfangekjerringjulegavetipslista*

Skrevet

pingen, mitt beste tips er å bake brød sjøl, dem metter mer enn kjøp, og varer lengre da. vet ikke helt om dere baker selv eller..?

anyway!

du har masse å sy til meg åsså. legosek ker noe eg åsså vil ha!! og pose, og sommerbukse til minien, huske du den?

Skrevet

lenej: jeg har ikke tid til å bake brød. Seriøst. Brød er jeg dårlig på også. men dethender selfangermannen baker, han er skikkelig flink :) Jeg derimot er en jævel på shopping, så jeg fyller frysern med brød når de er på tilbud.

Legosekk er herved notert på lista. Ang. sommerbukse så holder jeg på å utvikle en slags klovnebukse, kan sy et prøveeksemplar nå i helga og legge ut bilder.

Skrevet

eh - klovn? not my son!

hihihahahahahhohohohohehehhihi

Skrevet

det er en type bukse davettu! strikk i livet og strikk nederst. Veldig praktisk.

Skrevet

jaaaa!! sy en sånn, å få se bilde! :):) jeij!! glede meg å se.. klovn.. ? eg likte jo den andre buksa jo.. hmm... jaja, må jo sa da, fordet.. :):)

Skrevet

*rekke tunge til tillab*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...