~~DoraDora~~ Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Vi skal ha : koteletter poteter gulerøtter surkål peppersaus Dessert : Hjemmelaga Sitronfromasj
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus med poteter, koskte grønnsaker og makaronistuing ) Namnam )
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Her blir det Lasagne ,salat ,gresk dressing og Nanbrød til;-)
mammaentilenguttogenjente Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Her blir det kjøttkaker i brunsaus. og ostekake til i ettermiddag og kanskje nystekte boller hvis jeg gidder og bake:)
Go`mamma`n... Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Her blir det oksestek, poteter, gulrøtter, blomkål og surkål/rødkål. Mmmmmmmmmmmmmm.........
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Vi skal til mamma og pappa på middag og der får vi ribbe:)
Gjest Gul stjerne Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Ribbe med surkål. poteter, gulrøtter, svisker og selvfølgelig en hjemmelaget brunsaus som har stått og kokt i timesvis. Nydelig. Glemte jeg å nevne rødvinen... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå