mayaya Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er for svigerfamilier og sånt, bare så det er sagt. Dere som vet av meg her inne, vet jo det. Dette er altså uavhengig av det. I dag er vi invitert i middag hos svigers. Svoger med familie også. Svigerinne er på besøk langveisfra. I går besøkte ikke svigers svoger pga at jenta deres var så forkjøla at hun spydde. Ta med mini dit?
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 oh, tricky... er ikke helt sikker på hva jeg ville gjort jeg Men skikkelig dumt om dere blir syke til selfangerfamilien kommer til helga da!
rødhette* Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ta en telefon og hør hvordan formen til jenta er i dag. Lillegutt har hostet til han spydde, uten at han spydde noe mer eller hadde omgangssyke eller noe. Hadde bare så mye slim i halsen at han spydde til slutt når han hosta så enormt masse. Men hvis hun fortsatt spyr eller har spydd etterpå, ville jeg tenkt meg om en gang til...
mayaya Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 Ja, vi skal jo feire ettårsdag på onsdag og søndag, og det er KRISE om vi ikke kan det da! *leimegogsukkogstønnogsteogklage*
mayaya Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Altså, de har ligget i influensa hele gjengen da.. Så ikke bare spyet som er greia :-p
lenej :o) Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 oj... hmm.. vet du hva? det kan bare ha vært noe forbigående. har du hørt kor det går med ho idag da?
mayaya Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2008 Vel, mannen ringte til mora si. Hun skjønte veldig godt at vi ikke ville komme, og sa at vi gjerne kunne komme og spise når de var dratt. *storlykke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå