Gå til innhold

Hva ville dere ha gjordt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er syk, hun fikk falsk krupp på onsdag, som endte med to legevakt besøk og til slutt på sykehus får at hun skulle begynne og puste nomalt. Hun var veldig tett en stund. Men etter 3 doser adrenalin og en dose fortecortin så ble hun bedre. De to siste dagene har vi kun vært inne og hun såg ut til og kvikkne til igjen i går. Men så er vi komt til i dag da. Vi stod opp med 38,5 feber. Tett igjen, men ikke slik krupp tett, hoster en del nomal hoste ( ikke krupp hoste). Men hun gråter når hun hoster og sier auauau. Nå har det seg også slik at da vi var til legen med henne sist, så var vi hos mine foreldre i et annet lege distrikt. Nå er vi kommet hjem og legen som er her i vårt lege distrikt er kjent for sin feil medisinering i slike tilfeller. Har en venninne som har hatt to jenter som har blitt innlagt på sykhus fordi han rett og slett ikke har ville gitt de medisin eller gitt dem feil medisin. Så det er ikke så veldig betryggende. Jeg kun tenkte meg å tatt en crp av henne igjen og kanskje fått efedrin hostesaft. Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Skal jeg køyre hjem til mine foreldre og bruke den legen. Det blir en times køyring. Eller ringe legevakta her og køyre 15 min. Eller bare vente og se. Hun går rundt her nå, men blir fort sliten og vil bare blir bært på. Føler hun ikke alvorlig syk nå, men siden hun var så dårlig får noen dager siden så er jeg kanskje litt føre var tankegang på henne. Hva ville dere gjordt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...