prekæs Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Har inntrykk av at det viktigste med sydenferie er å bli brun og fly i strandbasarer. I tillegg til å spise "svenska kjøttbullar" Min økonomiske tips er: Lei solarium og dra til Svinesund. På veien vet jeg om minst et badeland hvor dere kan bade:)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Anbefaller Hawaii er bare så fantastisk der =0) men Svinesund har gode kjøttboller det har du rett i =0)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Hehehe må skuffe deg der desverre, men sikkert et godt tips for mange andre Er alltid fullt på steder som "göta kanal" hehe.. Skal innrømme at bading er en stor del av sommerferien uansett hvor vi er, men kjøttbullar og strandbasarer er ikke storfavoritten. Lokale tapasretter og gamle kirker derimot er nyyydelig Og shopping foregår helst laaaangt unna bademadrassbutikker og "paid for parrrraply" damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå