Töddel Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Et tøyseinnlegg om strenge blikk på Burger King får over 80 svar. Utrolig morsomt! Jeg tar det meste som står her inne med en klype salt, og tenker at mange her inne er ikke det de gir seg ut for å være. Det er jo et åpent nettforum! Alikevel engasjerer mange seg så voldsomt at de tar det jaggu nesten personlig Morsomme er dere! Takk takk for mang en god latter. ;o)
LINDA*** Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 haha. Helt enig. Gidder ikke engasjere meg i sånne innlegg jeg. Gudskjelov. Men noen gange ender diskusjonen med noe annet enn hovedsaken. Og innimellom er det noen humoristiske svar på sånne lange tråder. Da er det gøy;)
selfangerkjerringa Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Hehe... du har et poeng dib er for meg god underholdning!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Synes det er så artig. Ikke ofte jeg er innom men spes artig komme inn lese hva de som sitter her mye skirver =0). Noen blir bare mindre om mindre empatiske for andres meninger og liv. Hadde sikkert trengt en sydenferie =0) HAHA.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Jeg leste innlegget ditt, og tenkte at dette måtte være tøys og tull fra a til b. Hvis ikke dette var tull var det i mine øyne såpass latterlig at dette innlegget ble totalt uintresant for meg. Derfor svarte jeg heller ikke på innlegget.
Lykke X 4 Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Ja, det står mye morsomt her inne fra en tid til annen. Og mange kan bli utrolig sinte og provoserte over enkelte innlegg. Har opplevd å bli det selv, da graviditetshormonene herjet som verst, haha!
Dunder Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Svarer på innlegg selv om det kan være tøys, for det er jo mange som mener det likevel. Vet om maaaaaange som ville sittet og sett stygt på familier på BK. Synes ikke det gjør noe, er gøy med debatt uansett!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Så det innlegget ditt om burger king og de strenge blikkene var tull og tøys? Syns du det er rart at du får mange svar på det? Jeg syns du virket helt blåst, litt sånn "bessevisser"....
Töddel Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2008 Ja. det er fordi jeg er heeelt blåst og litt sånn "besserwisser" det! ;o)
-Lane- Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Jeg leste innlegget ditt. Syntes ikke det virket som et tulleinnlegg, og det tror jeg fortsatt ikke det var. Jeg tror du var seriøs,jeg. Og nå angrer du siden det var så mange som var uenig - derfor skriver du dette innlegget. Utrolig morsomt.
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 * ro ro til fiskeskjæææææær, mange fisker får vi der *trall* Nice try ;-)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Vel, nå har du kanskje lært hvordan DiB egentlig er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå