Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Gikk på vekte i stad og har gått opp 4 kg på 2 uker. Fikk jo sjokk. Er det vannet kanskje som har begynt å komme?? Har begynt å bli litt hoven i føttene... Hmm. Så brått så har jeg gått opp 9 kg i stede for 5....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Det spørs jo hvor langt du er på,er du på slutten av dette trimester er det vel ikke så uvanlig,men er du i begynnelsen,vel da er det mer uvanlig.Legen/jm sier sikker noe når du skal dit neste gang,hvis de synes det er urovekkende mye
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 jeg hadde gått opp flere kg på 2 uker ved forrige kontroll,legen sa det var helt normalt og ikke noe å bekymre seg for...god matlyst sa han:)du får høre på neste kontroll.....
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 begynner på uke 28 i morgen... Får se hva legen sier
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 jeg har lest at man legger ekstra mye på seg i uke 19-25, det er da barnet vokser mest/fortest?? Vet ikke om det stemmer.. Men, ikke vær bekymret.. Så lenge prøvene dine viser at alt er normalt, så går det nok bra Har mange venninner, og inkl meg selv, som har lagt på seg masse over en kort periode, og så har det roet seg igjen.. Drastisk vektøkning kan være tegn på svangerskapsforgiftning, men 4 kg er ikke all verden.. (venninna mi gikk opp 10 kg på en mnd fordi hun spiste softis hver dag, DET er urovekkende.. hehe) legen din sier sikkert ifra på neste kontroll =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå