3finebarn Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er medlem her og på libero. Men på libero klarer jeg ikke å logge meg inn på vår data(får det til på andre dataer). Er det noe sperre? Hvordan kan jeg få det til?????
LINDA*** Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 sjekk om du uheldigvis har satt på caps lock når du har typet inn passordet. Det er forskjell på små og store bokstaver i et passord...
3finebarn Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 Nei det er ikke det. Skriver inn alt, så logg inn. Så kommer jeg til framsiden som vanlig. Til vanlig står det logg ut, men nå står det bare logg inn. Så kommer ikke inn. Rett mailadresse og passord, for hvis ikke kommer det opp feil i passord.
LINDA*** Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 hmm:( Hørtes rart ut! Men jeg veit ikke no mere enn deg da
3finebarn Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2008 Er det noe som kan være blokkert, som gjør at jeg ikke kommer inn? Hva må en eventuellt gjøre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå