Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Er nå 11 dgr over termin og det eneste jeg har er en haug med maserier som er vonde på kvelden for å så forsvinne på natten. Slimproppen gikk i går morges, men det virker ikke som babyen har tenkt til å komme ut av den grunn. Hva slags tull er dette her????
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er også 11 dager over idag... Slimproppen gikk for over 1 uke sida.. Har ingen som helst tegn til at fødsel nærmer seg...... DRITTLEI!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Også blir det liksom ikke bedre av alle man møter/ eller som ringer og sier "HÆÆÆÆÆ, har ikke DU født ENDA"??? "Er det noe galt med barnet, da, kanskje". Hvorfor gjør folk sånn? Da får jeg ærlig talt mest lyst til å legge meg ned å gråte (vet det ikke hjelper). Har du fått noen time for overtidskontroll på sykehuset? Eler dato for igangsetting?
Tonje,kristine Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 her er vi på 6.dagen på OVERTID, og kjenner allerede den følelsen at jeg begynner å bli små sprø. Slimproppen min gikk i går morges og vi plages som sikkert dere og av menssmerter/kynnere osv. Og ikke minst de plagsomme tlf daglig av slekt og venner som maser om ikke jenta vår har kommet enda....arg arg. Jeg håper for deres del og min egen at vi alle føder snart:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Kan jo være en fordel med sånne "maserier" også. Kan rett og slett være at du får åpning litt etter litt. Så når fødselen omsider kommer skikkelig i gang så slipper du kanskje unna med en rask fødsel uten de aller serkeste smertene.
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Dritt lei jeg også En uke over termin her!! Kjenner at dette begynner å slite på kroppen!! Har en liten en på 2 år fra før.. Er sliten, sur og lei!! Vil bare bli ferdig med denne ventinga nå!! Her er det også daglige komentarer om ikke han kommer snart, og om jeg ikke kjenner noe, for noen treige barn vi får(nr.1 kom 15 dager over tiden) osv... Det hjelper skikkelig på humøret må jeg få si!! Håper vi alle ligger og vrir oss i smerte snart;) Uansett så får vi møte nurkene snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå