auro Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Synes alle termoser vi prøver lekker. Noen som har en type de synes er bra? Tenker da helst på de mellom 0,2 og 0,5 liter (til barna). Har de fra Barnas superjul, de er bare dritt. Kjøpte en ny i går, som heller ikke var helt god. Vet dere om noen som er helt tett?
vuosttas Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 De jeg har lekker også. Jeg sku også hatt en termos som ikke lekker.
Mille** Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Vi har 3 stk og de lekker alle sammen. Må da finnes noen gode termoser??
havfruemamma Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 selv har jeg god erfaring med termoser av merket "thermos". holder utrolig godt på varmen, har ikke opplevd lekkasjer. vet ikke om de finnes i barnestørrelser, men det gjør de sikkert. er ikke av de billigste kanskje? fåes kjøpt i jernvarehandel osv.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Den der som heter Thermos er fine, de finnes i miniutgaver også. De er kanskje litt dyre, men de holder i alle fall. De selges på Jernia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå