anonymjeg Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Hva slags krem bruker dere når dere skal pynte figurkaker ?? Skal pynte en klovn, men hvet ikke hva slags krem som brukes...Vil ha en som smaker godt, har hørt at det er noen som ikke er gode og vil jo gjerne at barna skal like kaka...
PrettyPink Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jeg lager figurkakene som gulrotkake og bruker dermed den kremen som er til gulrotkaken til å pynte med. Hvis kremen blir litt løs, så ha i litt mere melis. Når jeg har laget sjokoladekake i formene bruker jeg smørkremen fra cacas. Den smaker bare meils. Men gulrotkaken er blitt en favoritt, så nå bruker jeg bare den. Ungene elsker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå