Gå til innhold

cacas krem...??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags krem bruker dere når dere skal pynte figurkaker ??

Skal pynte en klovn, men hvet ikke hva slags krem som brukes...Vil ha en som smaker godt, har hørt at det er noen som ikke er gode og vil jo gjerne at barna skal like kaka...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager figurkakene som gulrotkake og bruker dermed den kremen som er til gulrotkaken til å pynte med. Hvis kremen blir litt løs, så ha i litt mere melis.

 

Når jeg har laget sjokoladekake i formene bruker jeg smørkremen fra cacas. Den smaker bare meils.

 

Men gulrotkaken er blitt en favoritt, så nå bruker jeg bare den. Ungene elsker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...