Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som må opp tidlig om morgenen. Her er det nesten alltid kl 06.00 +/-. Er 9mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her starter morgenen mellom 5 og 7 uavhengig om sønnen min har lagt seg senere eller holdt på hele natta :/ Fryktelig slitsomt. På natta gir jeg han pupp og legger han i senga igjen, men helt umulig etter disse tidspunktene. Nå sovnet han så jeg tar meg en liten blund på sofaen snart jeg også :0)

Skrevet

Her er det også morgen som regel kl.seks. Men det hender heldigvis han sovner på igjen en times tid =).

Skrevet

Jenta mi (10mnd) våkner mellom 5 og 6 hver morgen, noen ganger før 5 til og med... Når det står 04.49 på klokka er det ikke morgen enda altså, men det har ikke vesla helt forstått enda. Hun vil ha pupp og være våken noen timer. Tar sin første formiddagslur mellom åtte og ni om morgenen engang.

I dag fikk hun pupp klokka 5 og sovnet igjen til halv sju, det har skjedd bare et par ganger før, la oss håpe på flere av de morgenene ;-)

Det er heldigvis bare en fase, de vokser det av seg etterhvert. Begge mine eldste var også sånn, nå sover begge til halv sju-sju...

Skrevet

Så deilig å høre at det kansje bare er for en periode=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...