Gå til innhold

Dere med barn rundt to år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løper de hele tiden? Dvs. Ser dere noen gang at de går? Og klatrer de i alt? Vi øver på å gå inne, men da blir ganglaget litt sånn hoppesprett aktig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, vi snakket akkurat om at minstemann på 2 1/2 år løp mer enn han gikk.

Skrevet

Har en gutt på 21 mnd som for det meste spring rundt, ja. Og klatrer på alt. Hoppe er også en stor ting for tida. Han får lov til å springe inne, det er heilt ok for min del. Men klatringa er det litt verre med, for vi har steinhardt golv, så er litt skummelt om han dett ut av sofaen og sånt.

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har sikret bokhyllene. Og hjørner på peis og benk som er i ansikthøyde. Vet barnehagen også trener på å gå inne. 10-12 barn i 120 km timen høres noe slitsomt ut. Her løpes det også mye inne. Og hopping fra trinnet inn til kjøkkenet.

Skrevet

Løper mer enn han går ja.) Og klatrer på det han kommer over:) Spretter liksom av gårde på tærne og har alltid dårlig tid, med mindre han immiterer farfar når han går, da krøker han ryggen og bena og går som en gammel mann, kjeeeeeeeeeeeeeeeeeempesakte:) Helt humor:)

Skrevet

Sander løper ikke ennå, men han går veldig fort til tider :)

han går for det mest vanlig når han er i huset heldgivis og han blir 2 år til lørdag :)

Skrevet

Nja, det er vel 90 % løping 5 % hopp og 5 % gange hehe :) HUn er en virvelvind den ungen.

Skrevet

Fyller 2 år om kort tid. Og svarene er JA! SJELDEN! JA!!

Hehehe, full fart fra morgen til kveld, men da er hun verdens største kosejente også:-) Heldigvis!

Skrevet

Ja Sunniva er også en liten turbounge og det er litt uvant i forhold til de 2 første som var litt mere bedagelig anlagt. Sikker på at jeg finner ungen dinglende i lysekronen en dag:)

Skrevet

hehe.. snuppa her går mest da... hun løper faktisk ikke så mye... hun klatrer en god del så må passe godt på henne... men stortsett så er hun ganske rolig...;)

Skrevet

Hehe;) Hun er hyper som meg - og er overalt. Bare at jeg kontrollerer det litt bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...