Nerama Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg går nå straks inn i 7.pp... Syklusene mine har vært veldig ustabile, alt fra 25dgr, nå er jeg på dag 36 i 6.pp... De tre siste syklusene mine har vært på 28.dgr, 30.dgr å nå 36 som sagt... har tatt test fra billigtester med neg. Kunne trengt hva som helst av hjelp for å skjønne dette? å er jeg gravid nå?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Gå inn på forumet som heter spå/horoskop, der er det helt sikkert noen som vil spå deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå