cecan24 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 I dag er det 2mnd siden jeg skulle hatt mensen, men har termin 31okt. Det jeg lurer på er om jeg kan si jeg er 2mnd på vei nå eller om de ikke er før 31 mars siden det da er 7mnd til termin? Håper noen vil svare selv om spørsmålet sikkert er blitt spurt 100ganger før :-)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Du kan forsåvidt det, men tror det vanligste er å si antall uker før man er over i 2. trimester i alle fall.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Hei, du er 8 uker og 4 dager (8+4) ut i svangerskapet, så du er i din niende uke og er da også 2mnd på vei. Har du prøvd terminkalkulatoren og også satt inn terminen din på min side her inne? Da får du vite hver dag hvor langt du er på vei og når du bytter uke;) Det finnes også på www.babyverden.no Lykke til
cecan24 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 takk for svar.vet alt det der med uker å greier,men når det ble mnd ble det litt vanskelig med tanke på termindato og første dag av siste mens :-) Men takk skal dere ha jenter, Nyt den siste påskedagen:-) Det skal iallefal jeg gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå