Gå til innhold

Hvor vanlig er det egentlig å sitte på do å lese??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så Barnas Supershow i går, og det var innslag med en far som satt å leste avisa på do. Synes det bare ser komisk ut. Hvorfor ikke gjøre seg ferdig og lese avisa ETTERPÅ? Gjerne med kaffe og en påskemarsipan til??

Mange her inne som gjør det? Har menn som gjør det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det om jeg vet at jeg blir lenge på do=) Tar da med meg avis eller ett blad og koooser meg...=)

Skrevet

Jeg har bare sett det på film jeg:) Manna gjør det iallefall ikke. Og jeg er på ringen i max 20 sek. Men har sett i interiørblader at noen har aviskorg på do.

Skrevet

Her er det i alle fall veldig vanlig. Jeg gjør det, mannen, pappa, mamma og søsken. Har litt lesestoff liggenden i en skuff på badet. At det ser komisk ut bryr jeg meg lite om, låser døra uansett når jeg er på do.

Skrevet

underlig sted å kose seg;) .. men men, folk gjør som de vil for min del .. Bare nyskjerrig på hvor vanlig det er. Trodde det var mest menn som bedrev denne formen for kos. Noen som vet hvorfor dere gjør det? Sambo hadde en teori på at "slike" hadde for lite rom og egen tid i hverdagen. Hva tror dere? Mye mulig noen har forsket på dette også ha ha

Skrevet

For min del er det for å ikke se ut i lufta mens jeg gjør noe så kjedelig som å gå på do, slenger i fra meg lesestoffet når jeg er ferdig å gjøre det jeg skal.

Skrevet

Jeg er litt tullete på det området, jeg synes at det er litt ekkelt....Tenk om noen sitter og gjør sitt fornødne, tørker seg - også finner de ut at de var visst ikke helt ferdige likevel, plukker opp bladet med bæsjehendene sine og leser videre! He he;-)

Her i huset er det ingen som leser på do uansett, så den lille fobien får hvile i fred ;-)

Skrevet

Jeg lurer på om noen tar med seg bøker de har lånt på biblioteket inn på do jeg......

Skrevet

Det er vel ingenting å lure på, det kan jeg garantere deg at noen gjør.

Skrevet

Jeg eeeeelsker å sitte på do. Tar gjerne med meg både kaffekoppen, mobiltelefonen og laptoppen og sitter og dibber også, jeg. Mannen min blir gal av det...

Skrevet

Å nei...der tror jeg at jeg utviklet bibliotekfobi;-)

Skrevet

Høres ut som om du har en hybel der inn på do:)

Snakker du i tlf også?

Skrevet

Nei, sender tekstmeldinger. Ellers går det i Dagbladet, Pondusblader, krimbøker, se og hør og annet lesttlest..

Skrevet

Jeg leser ikke på do, men vet om MANGE som gjøre det!

Skrevet

Vi har endel litteratur på dass, ja :) Hehe, alt fra medisinsk leksikon til Elle. Hehe!

Skrevet

Hele familien min gjør det.

Skrevet

Jepp, begge to leser på do av og til, men bare når det er tid til det og store saker på gang for å uttrykke det slik ;-)

Skrevet

Og SELVFØLGELIG tar jeg ikke i bladet/boken etter jeg har tørket meg, ikke før etter jeg har vasket hendene.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Ja, men bare når jeg skal drite.

Skrevet

Mannen gjør det.

Vi har ei kul aviskorg på do.

Bedre det enn at bladene lå og slengte der inne.

Skrevet

Sambo gjør det, og jeg irriterer meg grønn over ymse billy og fhm som blir liggende å slenge foran toalettet hehe :)

Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å sitt der å lese i min egen drittlukt, men han koser seg så da får han vel få lov ;):)

Skrevet

Jada, det gjør vi begge. Er vant med det hjemmefra også.

Skrevet

Vi gjør det ikke,da sitter jeg og slapper av i fred og ro;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...