mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 er du på nettby? mange av oss damene har egen gruppe der inn, tørr du? gruppa heter "Dibbere=)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Hei. ungene mine herjer inne på nettby samt eksen min og jeg velger heller at de kan få herje fritt der inne uten meg:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 det ville tatt meg 5 minutter der inne før en av drittungene mine hadde funnet ut at jeg var der!! Og jeg skal love deg at det siste DiB trenger er mine drittunger og en eks som inntar kranglesiden:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 tror du ikke jeg har funnet ut av det før?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Nei:-) Og hadde noen av mine vært her inne, så ville nok modde hatt nok med å roe gemyttene både her inne og på de resterende forum:-) jeg er tross alt den snille:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå